Mooiste namen?
- Reinier
- Oscar
- Lucas
- Floris
- Casper
- Matthijs
- Jonathan
- Ruben
- Sebastiaan
0 stemmers
Mooiste namen?
0 stemmers
Ohhh Reinier vind ik zo leuk!
Luca is bij mij ook uu, maar wout van tiger Elise heeft een keer een heel relaas gehouden dat het Luca met oe is, bij hun Luca dan. Ik denk dat het bij deze naam beide kan
Ja alles âkanâ natuurlijk, Loeka is de meer Italiaanse uitspraak en Luuca de Nederlandse verbastering denk ik. Zelfde als Luuna en Loena.
Maar je weet het nooit, hoe je een zorgvuldig gekozen naam uitgesproken hoort in je omgeving; wij overwogen de naam Roemer voor onze zoon en iemand aan wie we dat vertelden dacht dat het uitsproken werd als âroo-eemerâ
Ja shit Lucas is ook één van mijn favorieten, maar het nadeel is dat de naam op nummer 3 staat van populaire namen in NL op dit moment
Hoe spreek je nele uit? Ik ken dat niet
Nee-luh
Neh-luh
Nee-lee
Oh! Ik vond Neh-luh het meest logisch klinken
Dan zou je toch Nelle schrijven?
Geen idee! Je ziet tegenwoordig zoveel variaties met namen
En @Heartshaped nog bedankt!! Heb er een paar toegevoegd aan mn lijstje Ben er inderdaad ook achter dat het veel Spaanse namen zijn, maar opzich matcht dat wel met haar eerste naam.
Layla / Lilah / Lyla
0 stemmers
Wel associatie met muziek maar alsnog hele leuke naam!
Vind ik echt een prachtige naam. Vooral als Layla/Leyla.
Als Laila is het een van de hoofdpersonen in A Thousand Splendid Suns <3
Geen associatie met muziek, geen leuke naam
Mette vind ik echt zoân leuke naam! Helaas vindt mijn vriend hem niet mooi
Leyla vind ik een super leuke naam! Stond ook op ons lijstje.
We zijn op zoek naar een meisjes naam. Liefst Nederlands, kort of niet te lang en beetje stoer.
Als jongensnaam hadden we Gijs bedacht, en die blijft eigenlijk wel staan voor een evt broertje. Dus liefst past dat ook alvast Wie o wie heeft er nog leuke ideeen?
Fem, Noor, Maud, Suus, Fien, Cato, Saar? In die richting?
Fiene, Roos, Juul, Lieke, Caro, Rixt, Tessel, Floor
zijn de namen die me zo te binnen schieten bij Gijs