Babynameninspiratie (Deel 1)

Abby?

2 likes

Caro ipv Cato?

Elin, Mare, Jula, Reva, Niene, NoƩ, Fiene, Julot

Abel, Benja, Tijn, Sten, Mick, Daaf, Melle, Joas

2 likes

Meisje: Maura, Noura, Mabel, Nola, Amarens, Aubrey, Lenna, Eloise, Lois, Maxime, Fabia, Vesper, Ines, Jasmijn.

Jongen: Lewis, George, Jules, Quinn, Ole, Oliver, Owen, Wout, Benjamin, Sebas, Arvid, Jesper, Tobias, Loek, Luke, Fabian, Vic

2 likes

Dankjulliewel voor het meedenken. Ik ga ze allemaal eens op me laten inwerken.

Rifka :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ik had Flore tijdens m’n vorige zwangerschap moeten weten, vind t echt een leuke naam. Kan m nu niet meer gebruiken. Ofja, m’n dochter heet Weg, dus kan echt niet bij elkaar haha

6 likes

Oh jawel hoor, ik heb twee achterneefjes genaamd Bas-Jan en Stan 🄲

1 like

Ik vind Amara echt mooi. Eigenlijk alles dat begint met de A en eindigt met de A (vooral iets langere namen) vind ik mooi. Alana vind ik ook prachtig alleen ja anala.
Korter eigenlijk ook wel; Aya vind ik prachtig.

2 likes

Heb jij geselecteerd op alles wat op -ie eindigt of is dit een hele sterke trend daar?

Ah dan zal het ook wel te maken hebben met dat het een reactie is op Freddie haha!

2 likes

Ik vind hockey namen over het algemeen mooi. Nu net heel pril zwanger. Dus nu al bezig met namen :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Jongens namen vind ik best gemakkelijk, maar meisjesnamen zijn zo lastig. Misschien hebben jullie nog inspiratie voor een meisjesnamenlijstje. Beetje vergelijkbaar qua soort met mijn jongensnamen.:kissing_closed_eyes:

• Floris
  • Hugo
  • Midas
  • Reinier
  • Morris
  • Louis
  • Philip
  • Maurits
  • Luwe

0 stemmers

Coco, Sophie, Liselot, Milou, Valerie.

1 like

Claire, CƩcile, Annemijn, Willemijn, Quirine, Celeste, Roosmarijn, Elodie, Babette, Emilie, Margaux, Juliƫtte, Odile, Feline, Maxime

3 likes

Ik zou zelf ook Fee zeggen maar ik snap wel dat ā€˜de stille -e’ mensen in verwarring kan brengen.

1 like

Op zich wel hetzelfde als Fee, bij Fee zeg ik ook wel Feej, maar bij Faye zeg ik er wel meer nadrukkelijk een j achter geloof ik? En bij Faye duren de klanken langer? Feej/Feeejj

Anyway dit heeft weinig meer met je vraag te maken want ik zou sowieso niet -je zeggen haha

3 likes

Valerie komt op het lijstje :heart_eyes:

3 likes

En Cato ook!

3 likes

Voor mij is senne echt super unisex haha

8 likes

Hahaha ja snapte ik, heb er ook echt super lang over na gedacht maar er kwam gewoon geen jongen of meisje in me op :joy:

1 like

Haha hier hetzelfde! Bij N hoopten we alleen dat het een meisje zou zijn omdat we dan nog enigszins op dezelfde lijn zaten qua namen. Een jongen was nu nog naamloos door het leven gegaan denk ik. En als we het nu over namen hebben, noemt mijn vriend ook alleen meisjesnamen die hij leuk vindt. Daar gaan we het ook echt wel over eens worden, maar een jongen??? Geen idee wat dat moet gaan worden dan.

1 like