Of een naam zoeken waar jullie allebei grote fan van zijn?
Niet poot stijf houden maar samen een naam verzinnen die jullie beide mooi vinden of mee kunnen leven. Het is ook zijn kind. Hij moet er ook een fijn gevoel aan overhouden.
Ik zou zelf ook mān poot niet stijf houden hoor, was benieuwd naar wat men zou doen. Ik ben allang blij dat hij die andere naam wel heel leuk vind!
Wij komen er nog niet lekker in. Het lastige vind ik dat mijn vriend een hele ouderwetse naam heeft (denk ik de categorie āAlfredā) en ik een moderne, Engels uitgesproken naam (categorie āRubyā). Ik had een perfecte naam en werd verliefd, namelijk Cato.
Helaas, mijn vriend is niet overtuigd. Hebben jullie ideeƫn die passen bij onze namen, die bij voorkeur een beetje een speels/eigenwijs gevoel geven? We zijn niet zo van de top20 namen. Mag best wat afwijkend zijn.
Oh en een jongensnaam moeten we ook, gezien we niet weten wat het is.
Misschien iets van Hugo, Tijn, Ruben, Merijn voor een jongen
of voor een meisje Cloƫ, Zoƫ, Maureen, Caitlin, Sofie
Abby?
Caro ipv Cato?
Elin, Mare, Jula, Reva, Niene, NoƩ, Fiene, Julot
Abel, Benja, Tijn, Sten, Mick, Daaf, Melle, Joas
Meisje: Maura, Noura, Mabel, Nola, Amarens, Aubrey, Lenna, Eloise, Lois, Maxime, Fabia, Vesper, Ines, Jasmijn.
Jongen: Lewis, George, Jules, Quinn, Ole, Oliver, Owen, Wout, Benjamin, Sebas, Arvid, Jesper, Tobias, Loek, Luke, Fabian, Vic
Dankjulliewel voor het meedenken. Ik ga ze allemaal eens op me laten inwerken.
Rifka
Ik had Flore tijdens mān vorige zwangerschap moeten weten, vind t echt een leuke naam. Kan m nu niet meer gebruiken. Ofja, mān dochter heet Weg, dus kan echt niet bij elkaar haha
Oh jawel hoor, ik heb twee achterneefjes genaamd Bas-Jan en Stan š„²
Ik vind Amara echt mooi. Eigenlijk alles dat begint met de A en eindigt met de A (vooral iets langere namen) vind ik mooi. Alana vind ik ook prachtig alleen ja anala.
Korter eigenlijk ook wel; Aya vind ik prachtig.
Heb jij geselecteerd op alles wat op -ie eindigt of is dit een hele sterke trend daar?
Ah dan zal het ook wel te maken hebben met dat het een reactie is op Freddie haha!
Ik vind hockey namen over het algemeen mooi. Nu net heel pril zwanger. Dus nu al bezig met namen
Jongens namen vind ik best gemakkelijk, maar meisjesnamen zijn zo lastig. Misschien hebben jullie nog inspiratie voor een meisjesnamenlijstje. Beetje vergelijkbaar qua soort met mijn jongensnamen.
- Floris
- Hugo
- Midas
- Reinier
- Morris
- Louis
- Philip
- Maurits
- Luwe
0 stemmers
Coco, Sophie, Liselot, Milou, Valerie.
Lauren, Emily, Chloƫ
Hoe zou jij Faye uitspreken?
- Fee
- Fee-je
- Faa-je
- Anders, namelijk:
0 stemmers
Collega van mij heeft net een dochter en die heet Faye, spreek uit Fee. Ze zegt dat heel veel mensen vragen hoe je het uitspreekt, en dit had zij niet aan zien komen. Het is al een paar keer gebeurd dat mensen Faa-je zeggen en ze vindt dat echt heel erg gek. Toen ze mij de naam appte dacht ik gelijk aan Fee, maar ben benieuwd hoe jullie het uit zouden spreken.
Claire, CƩcile, Annemijn, Willemijn, Quirine, Celeste, Roosmarijn, Elodie, Babette, Emilie, Margaux, Juliƫtte, Odile, Feline, Maxime