Babynameninspiratie (Deel 1)

Als je naar je inbox gaat en een nieuw bericht aanmaakt, kan je bij gebruiker toevoegen @Mexi’s naam invullen. Dan lukt het wel om een pb te struren.

1 like

Stach, Tren, Jaron, Odin, Axel, Carst, Bent, Kaya, Joren, Lex

2 likes

maar is het nu roog of Roo-gee

Hoe kom jij altijd op die unieke namen? Zo leuk!

1 like

Namenfetisj :sweat_smile: Ik ben echt al zo lang ik me kan herinneren obsessed met namen. Toen ik een jaar of 8 was checkte ik al de geboorte- en overlijdensadvertenties in de krant op mooie/bijzondere namen

10 likes

Ik kwam laatst op instagram een vrouw uit Amerika tegen die namen bedenkt for a living. Je kunt bij haar een soort wensenlijstje aanleveren en dan krijg je een lijst met namen terug die daarop aansluiten. Iets voor jou? :grin:

3 likes

Rune

3 likes

Super leuk vind ik die namen! Kun je je inspiratie ook nog losgooien op meisjesnamen? :heart_eyes: Ik zoek er nog eentje in die trant.

Bij Ronja hoort Birk :grin:

5 likes

Ole, Arvid, Victor, Damian, Sven, Jens, Levi, Seb

Ja doe ik al wel regelmatig, maar dan gratis :sweat_smile:

1 like

Hm even kijken. Misschien iets als

Reva, Nila, Tove, Malin, Ida, Helin, Lina, Fia, Mira, Elif, Elen, Imme, Juno, Tamar?

Oh en Ebba, die vind ik zelf echt prachtig! Of Nika.

3 likes

Wat vinden jullie van de naam Ella.

• Doet me denken aan een oudere vrouw
  • Doet me niet perse denken aan een oudere vrouw/kan ook voor een jong iemand

0 stemmers

ik vind Ella totaaaal geen oude vrouwennaam, eerder Gerda, Greet, Hetty, Hilda, Johanna, Truus etc.

3 likes

Grappig, dat is dan meer m’n eigen associatie (en die van m’n vriend).

Mijn vriend heeft die associatie ook een beetje, ik vind t zooooon leuke naam.

1 like

Noem je me nou een oude vrouw?

14 likes

Heel mooi! Stond voor mij lang op één voor de baby, maar m’n man vond het niet leuk helaas.

2 likes

Hier t zelfde, m’n vriend heeft oude vrouwen associatie er mee en die wilt deze naam echt niet, ik ook wel een beetje maar vind t echt een leuke naam.

1 like

Ik vond het hoogtepunt als kind van het krijgen van een nieuw huisdier het bedenken van de naam. En al mijn knuffels hadden ook namen, waar anderen zoiets iets hadden van ‘Hoe komt ze daarop?’. Zoals een knuffelkonijn die Merle heette en een kangoeroe met de naam Jane. :rofl:

9 likes