Hele mooie chique naam
Ik vind het ook een leuke naam en hij is minder âuitzonderlijkâ dan je denkt: vorig jaar kregen 109 meisjes deze naam (en 81 in 2019).
Mooie naam. Ik denk zelf aan de zee bij die naam.
Ik vind het een heel mooie naam en veeeel mooier dan Mara of Maren. Hij past niet zo mooi bij onze achternaam anders stond het zeker in onze top 3.
Mooie naam en niet gek ofzo!
Leuk om deze voorbij te zien komen! 99% kans dat dit de naam wordt voor onze kleine, een jongen. Toch lastig omdat het echt een keuze voor life is haha zo bepalend. Twijfel nog over Joa maar denk dat dit de twee naam wordt.
Y spreek je uit als een J. Gaat dus meer om de schrijfwijze.
- Juna
- Yuna
- Jula
- Yula
- Yaël
0 stemmers
Namen zijn zo fascinerend hÚ⊠Als een baby geboren wordt ben ik altijd zo benieuwd naar de naam. Hoe kunnen smaken zo erg verschillen vind ik ook. De meeste polls hier vind ik echt kiezen tussen kwaden.
Daarom nu even een Ludo editie:
- Teun
- Melle
- Puck
- Kaat
- Abe
- Lieve
- Joppe
0 stemmers
Ik vind Otis echt perfect passen bij de naam van jouw zoon! (als ik die tenminste goed onthouden heb)
Hierop doorgaand, ben ik hier ook benieuwd naar.
- Jula
- Jule
- June
- Juna
0 stemmers
Maximaal 2 opties, ik wil ze allemaal!
omg noem je ene baby June en dan de andere Julie en Mae
beste idee ever
Omg jij zegt dit en ik had Mae dus als 2e naam in mijn hoofd, ik vind June en Mae allebei supermooi, zonder het verband ertussen te zien thanks voor the wake up call haha!
omg ik wilde dit bijna niet eens zeggen omdat ik dacht beetje random dit misschien haha đ„Č
Ik zou mân kind nooit opscheppen met de naam Aoife omdat het praktisch gewoon als Eva wordt uitgesproken. Terwijl, wat is de logica daarvan? Waarom niet a-oyfie.
Love Ierse namen maar die spellinggg.
Wat vinden jullie een leuke naam voor jongen:
- Abel
- Adam
- Charlie
- Fedde
- Gijs
- Hugo
- Job
- Julius
- Moos
- Siem
- Teun
0 stemmers
Ik ook! Maar hij staat bij ons in het rijtje bij Beatrice en Françoise, oftewel ik vind het prachtig maar mân man absoluut niet
Matthias* ik vond andere spelling lelijk.
Ja leuk. Doet me denken aan Tidde. Bedankt daarvoor! Die stond helemaal niet op mân jongens-lijstje (en we kregen een dochter) maar hij gaat er meteen op. Het hypothetische lijstje trouwens.
Oké dit is misschien geen inspiratie (of wel wie weet), maar ik kreeg een mailtje van Ouders van nu met bijzondere dubbele babynamen en dacht dat is ook wel leuk voor een poll. Als je moest kiezen welke naam vind je dan het leukst?
- She-Cutie
- Phuc-Duc
- My-doesnylove
- Maurvienshelly-Unique
- Kokkie-Klaus
- Godspower-Iyklee
- Cri-cri
- Bliss-Blitzer
- Whooly-Whooly
- Milky-Janus
0 stemmers