Als de naam een speciale betekenis heeft voor een bepaalde cultuur/religie niet. Bv. Mohammed zou ik niet zomaar doen. Maar Fernando ofzo denk ik wel hoor.
Ja, ik heb mijn zoon een Arabische naam gegeven.
- Florien
- Florine
0 stemmers
- Isla
- Ayla
0 stemmers
Ooh prachtige namen allebei echt mijn smaak
Oke mijn lijstjes voor later
Meiden:
- Amana
- Nisrine
- Yara
- Ayla
- Aya / Ayah
- Elin
0 stemmers
Jongens:
- Aydin
- Omar
- Salim
0 stemmers
Dan zou ik voluit gewoon voor Delphine gaan. Daar kan je zo veel afleidingen van maken.
Delphi,
Fien
etc
Ik heb eerder de associatie met een dolfijn, maar vind nog steeds wel leuke naam
Ik vind Delphi wel leuk! Als je twijfelt zou je evt ook Dimphy nog kunnen overwegen?
Delphi is echt een populaire naam voor Griekse restaurants in mijn hoofd. Zou ook eerder voor Delphine gaan en dan afkorten?
Hahaha ja een restaurant was ook mijn eerste gedachte!
Ik vind Delphi een leuke naam! Dat veel Griekse restaurants zo heten, zou mij niet storen eigenlijk. Ik zou in ieder geval niet voor Delphine gaan. Dan wordt het meer een Franse naam, en geen Griekse.
Vind met een nederlandse ‘a’ wat mooier/makkelijker haha! Hoe heet jouw zoontje dan? -als je dat kwijt wil-
Nu met meisjesnamen die op mijn lijstje staan (meer suggesties op basis van deze lijstjes zijn welkom!):
- Lea
- Anna
- Jolie
- Lenne
- Jula
- Lune
- Lot
- Lize
- Juul
- Elli
0 stemmers
En jongensnamen:
- Tijn
- Seb
- Pim
- Job
- Gijs
- Duuk
- Cas
0 stemmers
Ohja die toon precies tussen e/i in is echt wel lastig haha. Vind arabische namen wel heell mooi, vooral meisjesnamen.
Vind die laatste daarvan het mooist! Ik houd van namen waar de Y en A in voorkomen
En Nika?
Liever een naam delen met een random restaurant dan met een groot sportmerk hahaha. Nika is ook een leuke optie!
Ja he! Ik vind de schrijfwijze Isla heel mooi, maar ik ben bang dat de veel mensen dan “iesla” zouden zeggen… (behalve in Engelstalige landen dan)