Wij zijn nu bijna zeker van de voornaam voor onze tweede dochter maar we zijn nog aan het denken over een tweede en derde naam.
Onze eerste dochter hebben we ook nog de namen van onze moeders gegeven dus vinden het niet zo leuk om de tweede dan maar 1 naam te geven.
Het leek mij wel mooi om in ieder geval de naam van de zus van mijn man te kiezen. Zij heeft een moeilijke periode achter de rug en ik weet zeker dat ze dit superleuk zou vinden.
Nu heb ik zelf geen zus maar mijn man denkt dat de vrouw van mijn broertje dan zou verwachten dat we ook haar naam zouden gebruiken.
Zouden jullie dit doen?
Ik kan het op zich wel goed met haar vinden, maar ik vind het wel overdreven om mijn kind naar haar te vernoemen. Overigens zou ik nooit een naam geven waar ik niet achter sta, maar ben wel benieuwd hoe jullie hier over denken.
Een andere optie is om dan een naam te kiezen die lijkt op die van mijn broertje en dan komen we uit bij:
Ik vond Erin sowieso al mooi maar mijn man heeft dat een beetje verpest door het super Nederlands uit te spreken als Er-in