Babynameninspiratie (Deel 1)

Ja eerlijk gezegd heb ik die ook… Veda klinkt iets zachter, maar wel zelfde stijl! :relaxed:

6 likes

Of Vita?

4 likes

Ik heb echt geen seconde aan Vida XL gedacht. Vind Vida een hele, hele mooie naam :smiling_face_with_three_hearts: (en denk ook echt dat het verhaal blijft dat een eventuele associatie met Vida XL vrij vlot wegtrekt bij de meeste mensen)

1 like

Ik ken een Vida en heb dat eigenlijk nooit geassocieerd met Vida XL. Het is dat jullie het nu noemen.

3 likes

Die vind ik dan weer te scherp, met de t. En ik kende vroeger een Evita die ik niet aardig vond, dus dan is een naam al gelijk verpest haha.

Nou ik dacht dat we een voornaam hadden, maar we waren net met het geboortekaartje bezig en mijn man begint weer te twijfelen.
Welke naam vinden jullie het mooist?

• Mara
  • Mira
  • Mila
  • Mia

0 stemmers

2 likes

Onze dochter heet June (Engelse uitspraak) iemand leuke jongensnaam inspo? :sweat_smile:

We denken er uit te zijn. We bleven maar terug komen bij een naam die we eigenlijk afgekeurd hadden vanwege een reden: hij lijkt op de naam van mijn vader en een nicht die we weinig zien (dus dat vind ik wat minder relevant). Ze krijgt een andere achternaam (die van mijn man). Even in de spoiler verwijder het later weer.

Weg

Kan prima of onhandig?
  • Kan prima :ok_hand:t2:
  • Onhandig met andere namen in familie/gezin

0 stemmers

1 like

Nicht zou ik eerlijk gezegd niet eens over nadenken.

Leuk, hier ook eentje maar dan NL uitspraak.

Otis? Oliver?

3 likes

Vince, Lenn

1 like

Evan, Abel, Nathan, Tristen, Fender, Mick, Quinn, Dex

1 like

Oscar, Elliot, Milo, Lewis?

2 likes

Nee het is geen vernoeming. Ik vind het grappig toeval. Als mensen dat er wel in zien: prima. Zolang de schoonfamilie maar niet verwacht dat we dat bij volgende variaties op die namen gaan verzinnen :wink:

• Jurre
  • Jorre
  • Fedde
  • Job
  • Ties
  • Lars
  • Morris

0 stemmers

Ik vind Ties zo’n leuke naam, maar kreeg ik er helaas niet doorheen bij mijn vriend.

1 like
  • Gijs
  • Thijn
  • Senn
  • Finn / Fynn
  • Luuk
  • Thom

0 stemmers

• Yara
  • Vive
  • Myla
  • Liva
  • June
  • Jula

0 stemmers

2 likes

Voor een jongen denk ik dat we er uit zijn, maar de meisjesnaam blijft lastig. We zoeken nog steeds in deze hoek:

• Cato
  • Bowie
  • Sjors
  • Een andere leuke optie namelijk…

0 stemmers

Haha shit jullie vinden (tot nu toe) Cato ook het leukste. Laat mijn vriend dat nu juist niet willen.

1 like