En is Léa iets?
Wij gaan als het een zoon is weg noemen. Het lijkt mij juist een gangbare naam.
Wij hebben nog geen meisjesnaam met mijn 38 weken zwangerschap. Mijn vriend wilt voor Yaël gaan maar ik twijfel en heb niet het idee dat het DE naam is. Het zal wel rust geven als we eindelijk de naam hebben.
Dat wordt nog een hele klus. Heb je nog wel even of mag je ook al bijna bevallen?
Hoop dat jullie er snel uitkomen!
Wat vind je van Rowie of Lauri?
@Harmon ik had vroeger een buurjongen die Errol heette. Misschien een optie? En dit heb je vast al gedaan maar voor de kleine kans van niet: Jongensnamen zoeken - ZeeVanNamen.nl? en dan de filters “aantal lettergrepen” en “eerste letter” aanzetten!
Ik vind Cato heel leuk!
Moet bij dit lijstje ook denken aan Bodi en Sjoerdje als namem, misschien vind je die ook iets!
Charlie
Dirkje
Robin
Bobbie
Senne
Ja Charlie vind ik dus ook leuk maar gaat er nog niet echt in. Ik ben nu maar soort van aan het wennen dat Cato het echt niet wordt en voel steeds meer voor Bowie. Zie echt al een heel boevig meisje met vieze handjes van het buitenspelen voor me, en dat beeld maakt me helemaal week.
Hier wel een Ezra op de kleuterschool hoor! En ik woon maar enkele kilometers van jou begint steeds populairder te worden
Ezra hoor je echt steeds vaker! Mijn roots liggen in Brabant en ik ‘ken’ er daar ook 2.
Verder misschien nog Elias, Elian of Evan?
Mijn zoon heet Ezra. En onze opties waren nog: Eli, Elijah, Elias.
Misschien Joas of Joren? Ik vind Ezra wel erg nooit trouwens.
Ik vind Bowie heel leuk en veel leuker dan Cato, in mijn omgeving zie ik Cato eerder bij heel nerdy of net de ‘rijkere’ mensen.
Ik ken een meisje dat Bowie heet en is inderdaad een super stoer maar heel lief en mooi meisje, het past er super goed bij!
Misschien Elias, Eliah of Zayn.
Wat vind je van Eloi / Eloy, Etienne, Emile?
Ik vind Cato een hele leuke naam! Bowie vind ik heel leuk voor een klein meisje, maar ik vind het wat minder voor een volwassen vrouw.
@JanHagel misschien Fien, Pien, Lot, Caro, Juul, Lou, Jess, Ruby, Tess, Zoey, Jet, Liv, Charlie, Jip
Klinkt als kruis in het Frans
Waarschijnlijk Kroj, denk ik?
Of Kr oe à
Op z’n Frans zegmaar
Nou je hebt daar het merk La Croix wat zij uitspreken als La Kroy dus misschien zo?
Amerikanen zijn wel kampioen in lelijke namen trouwens, ik zag laatst zo’n lijstje met ‘tien jongensnamen die cool en hip zijn’ van een Amerikaanse website en ze waren alle 10 echt verschrikkelijk.
Ja, dat dacht ik al haha. Amerikanen en hun uitspraak van andere talen.