Babynameninspiratie (Deel 1)

Misschien Elias, Eliah of Zayn.

1 like

Wat vind je van Eloi / Eloy, Etienne, Emile?

Ik vind Cato een hele leuke naam! Bowie vind ik heel leuk voor een klein meisje, maar ik vind het wat minder voor een volwassen vrouw.

@JanHagel misschien Fien, Pien, Lot, Caro, Juul, Lou, Jess, Ruby, Tess, Zoey, Jet, Liv, Charlie, Jip

Klinkt als kruis in het Frans :rofl:

1 like

Waarschijnlijk Kroj, denk ik?

Of Kr oe Ă 
Op z’n Frans zegmaar

1 like

Nou je hebt daar het merk La Croix wat zij uitspreken als La Kroy dus misschien zo?

Amerikanen zijn wel kampioen in lelijke namen trouwens, ik zag laatst zo’n lijstje met ‘tien jongensnamen die cool en hip zijn’ van een Amerikaanse website en ze waren alle 10 echt verschrikkelijk.

4 likes

Ja, dat dacht ik al haha. Amerikanen en hun uitspraak van andere talen. :sweat_smile:

1 like

Ik dacht ook aan Bodi inderdaad! Of Ira, Ethan, Sten, Evan, Boaz?

1 like

geen inspiratie maar bij deze mensen (gasten op mijn werk) geloof ik een gebrek er aan :joy: twee zoontjes, benjamin en benedikt :joy: mij kon je echt opgeven hoor haha

2 likes

oh heftig wel :joy: het driejarige zoontje van een vriend van me heet aurelius dus ik voel je haha

1 like

Haha omg. Ik ben Vega?

3 likes

Ik vind Bowie fantastisch, voor zowel jongen als meisje! Ik vind Ezra ook heel leuk.
Ik ben sowieso van de beetje unisex namen:

• Dennis (vind ik echt faaaantastisch voor een meisje)
  • Renee
  • Bobbi/Bobby
  • Yves
  • Mischa

En mijn dochtertje heet Dani, nog steeds heel blij mee!

9 likes

Voor het eerst dat ik mijn eigen naam zie in dit topic! :blush:

2 likes
  • Florien
  • Josefien
  • Leonoor
  • SalomĂ©
  • Amelie

0 stemmers

• Charlotte
  • Nora
  • Naomi
  • Milou
  • ValĂ©rie
  • Louise

0 stemmers

1 like

goed verdeeld!

6 likes
  • Luna
  • Ella

0 stemmers

Jula, Nila, Filou, Miya, Caro, Babet, Fieke, Elle, Sari, Nola, Veer, Nena, Imme?

1 like

Leuke namen, staan er ook een paar van op mijn lijstje! Namen die ik ook op mijn lijstje heb staan en jij misschien ook leuk vindt: Luna, Ruby, Jackie, Leia, Bobbie, Loa, Rosie, Ivy, Lexi, Abby,Teddy, Charlie, Liva, Lilly, Lucy, Novi

Edit: mijn eigen meisje heet trouwens Nora Mae :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes