Misschien Elias, Eliah of Zayn.
Wat vind je van Eloi / Eloy, Etienne, Emile?
Ik vind Cato een hele leuke naam! Bowie vind ik heel leuk voor een klein meisje, maar ik vind het wat minder voor een volwassen vrouw.
@JanHagel misschien Fien, Pien, Lot, Caro, Juul, Lou, Jess, Ruby, Tess, Zoey, Jet, Liv, Charlie, Jip
Klinkt als kruis in het Frans
Waarschijnlijk Kroj, denk ik?
Of Kr oe Ă
Op zân Frans zegmaar
Nou je hebt daar het merk La Croix wat zij uitspreken als La Kroy dus misschien zo?
Amerikanen zijn wel kampioen in lelijke namen trouwens, ik zag laatst zoân lijstje met âtien jongensnamen die cool en hip zijnâ van een Amerikaanse website en ze waren alle 10 echt verschrikkelijk.
Ja, dat dacht ik al haha. Amerikanen en hun uitspraak van andere talen.
Ik dacht ook aan Bodi inderdaad! Of Ira, Ethan, Sten, Evan, Boaz?
geen inspiratie maar bij deze mensen (gasten op mijn werk) geloof ik een gebrek er aan twee zoontjes, benjamin en benedikt
mij kon je echt opgeven hoor haha
oh heftig wel het driejarige zoontje van een vriend van me heet aurelius dus ik voel je haha
Haha omg. Ik ben Vega?
Ik vind Bowie fantastisch, voor zowel jongen als meisje! Ik vind Ezra ook heel leuk.
Ik ben sowieso van de beetje unisex namen:
- Dennis (vind ik echt faaaantastisch voor een meisje)
- Renee
- Bobbi/Bobby
- Yves
- Mischa
En mijn dochtertje heet Dani, nog steeds heel blij mee!
Voor het eerst dat ik mijn eigen naam zie in dit topic!
- Florien
- Josefien
- Leonoor
- Salomé
- Amelie
0 stemmers
- Charlotte
- Nora
- Naomi
- Milou
- Valérie
- Louise
0 stemmers
- Luna
- Ella
0 stemmers
Jula, Nila, Filou, Miya, Caro, Babet, Fieke, Elle, Sari, Nola, Veer, Nena, Imme?
Leuke namen, staan er ook een paar van op mijn lijstje! Namen die ik ook op mijn lijstje heb staan en jij misschien ook leuk vindt: Luna, Ruby, Jackie, Leia, Bobbie, Loa, Rosie, Ivy, Lexi, Abby,Teddy, Charlie, Liva, Lilly, Lucy, Novi
Edit: mijn eigen meisje heet trouwens Nora Mae