Babynameninspiratie (Deel 1)

Ik dacht ook aan Bodi inderdaad! Of Ira, Ethan, Sten, Evan, Boaz?

1 like

geen inspiratie maar bij deze mensen (gasten op mijn werk) geloof ik een gebrek er aan :joy: twee zoontjes, benjamin en benedikt :joy: mij kon je echt opgeven hoor haha

2 likes

oh heftig wel :joy: het driejarige zoontje van een vriend van me heet aurelius dus ik voel je haha

1 like

Haha omg. Ik ben Vega?

3 likes

Ik vind Bowie fantastisch, voor zowel jongen als meisje! Ik vind Ezra ook heel leuk.
Ik ben sowieso van de beetje unisex namen:

• Dennis (vind ik echt faaaantastisch voor een meisje)
  • Renee
  • Bobbi/Bobby
  • Yves
  • Mischa

En mijn dochtertje heet Dani, nog steeds heel blij mee!

9 likes

Voor het eerst dat ik mijn eigen naam zie in dit topic! :blush:

2 likes
  • Florien
  • Josefien
  • Leonoor
  • Salomé
  • Amelie

0 stemmers

• Charlotte
  • Nora
  • Naomi
  • Milou
  • Valérie
  • Louise

0 stemmers

1 like

goed verdeeld!

6 likes
  • Luna
  • Ella

0 stemmers

Jula, Nila, Filou, Miya, Caro, Babet, Fieke, Elle, Sari, Nola, Veer, Nena, Imme?

1 like

Leuke namen, staan er ook een paar van op mijn lijstje! Namen die ik ook op mijn lijstje heb staan en jij misschien ook leuk vindt: Luna, Ruby, Jackie, Leia, Bobbie, Loa, Rosie, Ivy, Lexi, Abby,Teddy, Charlie, Liva, Lilly, Lucy, Novi

Edit: mijn eigen meisje heet trouwens Nora Mae :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Lieve, Suze, Janne, Nola, Bowie hoor ik hier juist al iets vaker, Nena, Hannah, Fiene, Bobbi, Bella

Voor ons is de liefste meisjesnaam Ninthe :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Liva, Mia, Jinthe, Janna, June, Yara, Pia, Lotta

Lizzy, Lily, Pippi, Zara, Rowie, Alex, Alix misschien? Micky, Nikki of Kimmy kan ook nog!

1 like

Ik dacht eruit te zijn, maar ga weer twijfelen :sob:. Twee van de drie namen zijn top 10 namen. Zou dat jullie tegen houden?

• Finn
  • Flynn
  • Luuk

0 stemmers

1 like

Nee, mij niet. Als ik dat de mooiste naam vind voor mijn kindje, kies ik die naam gewoon.

11 likes

Er zijn veel minder kinderen met topnamen dan mensen denken, omdat meer ouders kiezen voor unieke namen. Het valt best wel mee.

In 2020 werden er 169680 kinderen geboren.
Luuk werd 579 keer gegeven : 1 op de 146 jongetjes. Finn een heel klein beetje meer.

Maar het is onwaarschijnlijk dat er zoals vroeger dat er 3 in 1 klas zullen zitten met dezelfde naam.

4 likes
  • Noa
  • Nola
  • Nora
  • Noor
  • Nore

0 stemmers

1 like