Ik ken iemand die Montana heet. Vind ik ook wel leuk. En ken ook een India.
Maargoed dat is een staat en een land.
Over Denver: iemand Beloved van Toni Morrison gelezen?
Ik vind Juno dus leuk voor een jongen. Voor een meisje zou ik eerder Juna doen. Net wat vrouwelijker ofzo
Juna! Zo leuk.
Hmm twijfeltje, de eenvoud van Juna spreekt me wel aan
Welke naam is het mooist?
- Cléo
- Lucie
0 stemmers
Moeilijk! Ik vind bijna namen heel mooi
Okee ben ik weer met ons project meisjesnaam.
- Luus
- Luce (uitgesproken als Luus)
- Bowie
0 stemmers
Andere leuke suggesties zijn nog steeds welkom
We zijn eindelijk pas met namen begonnen. Het is al meteen een strijdt. Ik mag hem niet teveel prikkelen, geen idee waarom. Dit is ons lijstje tot nu toe:
- Haniya ( spreek uit met dubbel A)
- Sofiah
- Madiha (spreek uit als madieha)
0 stemmers
Het zijn Arabische namen.
Sofia zonder h ook een optie?
Ik weet nog hoe jouw andere kindje heet omdat ik dat zoân prachtige naam vind, en ik vind Sofiah dus ook heel leuk haha!
Haha ja mân man en mân zoontje S kwamen dus daarmee of Safiyah. Maar ik heb zo mân twijfels
En Safae? (sa-faa)
Ik weet de naam van je zoon niet maar safiya is echt een prachtige naam. Die ga ik voorstellen bij mij thuis voor als we een kindje mogen krijgen.
Ja dat vind ik dus ook en wil het daarom liever niet. Maar we doen sowieso 2 namen dus moet nog even verder nadenken.
Ja, dat wel inderdaad, ik zou het daarom denk ik zelf ook niet snel samen als 1e naam kiezen. Maar wel allebei mooi
Die andere namen kende ik beide niet, maar na een paar keer te hebben zien staan vind ik Madiha ook leuk!
Ik vind ze alledrie erg mooi, maar Madiha het mooist Bij Sofiah of die schrijfwijze moet ze denk ik in NL wel altijd haar naam spellen (H erachter). Maar ik weet niet of ze dat erg vindt?
Thanks iedereen.
Vroeger zei ik altijd als ik een dochter krijg noem ik haar Haaniya. Maar bij de 20 wk echo kwam meteen de naam Madiha naar voren. Het betekent âpraiseworthlyâ. Nu nog mân man overtuigen, haha. Sofiah is idd wat lastiger.
Spreek je bij Madiha de a dan ook meer als een e uit? Of echt als a?
Ik vind het wel een mooie naam! Nooit eerder bij iemand gehoord ook.
Met een A op het eind. Ben pakistaanse van afkomst en we doen dan de Pakistaanse klank ipv puur Arabisch. Dus A blijft een A haha.