Babynameninspiratie (Deel 1)

Sorry ik bedoelde de eerste a haha. Maar die blijft dan denk ik ook een a? Dus meer Medieha.
Mooie naam!

1 like

Nou mijn vriend kan toch echt niet wennen aan Lizzy. Ook varianten erop vindt hij niks :cry:

De tijd begint wel te dringen dus we zijn nu op zoek naar een andere meisjesnaam. Ik vind namen met een L, M of N heel leuk. Mijn vriend houdt wat meer van klassieke namen zoals Emma, Floor, Fleur, Hanna, Sanne, etc. maar ook bijv. Feline.

Feline vind ik evt een optie maar de rest eigenlijk niet. Namen die ik leuk vind:
Lizzy
Laurie
Nola
Noé
Mayra/Maira
Milou/Mylou

Heeft iemand toevallig nog andere namen die hier bij zouden passen? We zijn best wanhopig inmiddels haha.

2 likes

Meike, Mira, Nora, Sanna?

1 like

Nog wat suggesties:

Isabel
Olivia
Julia
Nora
Cato
Alexis
Carmen
Bente
Kate
Lilly
Vajèn
Guusje
Lize
Lola
Zoë
Juul
Fenna
Anna
Lena
Fien
Fieke
Fee
Ellis
Veerle
Maxime
Jasmijn
Jacky
Bo
Néla
Nova
Vita
Philou

3 likes

Mila? Of Sara?

1 like

Mia?

2 likes

Lauren
Livia
Leah
Loua

2 likes

Aargh ik heb inspiratie nodig voor een tweede naam. Onze eerste naam is kort, eindigt op een s. Daardoor flowt het niet zo lekker als je er een tweede naam achter plakt. Ik had bijvoorbeeld Otis als 2e naam, maar dan eindigt het 2x op een S en dat vind ik niet zo lekker klinken ofzo.

Iemand een suggestie? Ik vond zelf bijvoorbeeld Jonah wel leuk of Milo, maar m’n man vindt dat maar mwah…

Edit: we zijn eruit, dankzij suggestie van hier :tada::tada:

7 likes

Olivia (Livvy?), Liv
Elize (Lizzy)
Liza

Bella
Olivia
Sophie

2 likes

Noël
Mick
Senn
Liam
Finn
Flynn
Vince
Sam
Sem

1 like

Finn?

2 likes

Tobi, Noah, Luca?

2 likes

Line of Lina? Evt als roepnaam, en dan als “volledige” Feline.

3 likes

Ik ga weer het een en ander bespreken hier thuis :sweat_smile: werkt ook niet mee dat we beiden in het onderwijs zitten en dus soms stomme associaties hebben met namen :tired_face:

4 likes

@Mhysa wat zit je me nou uit te lachen :fu:t2::fu:t2:

Haha ik moest weer denken aan ons gesprek over namen :joy:
Wat een ellende hè.

We zijn er nu uit! Ik had wel gehoopt dat ik iets meer te zeggen had, omdat hij onze eerste naam heeft gekozen. Maar ik ben akkoord haha

1 like

Lara of Nora misschien? Of Lilly!!

1 like

Laurien, florien?

1 like