Wij zijn er ook eindelijk uit. Vooral mijn vriend vind deze naam geweldig. Ik heb er inmiddels zoveel gezien en over nagedacht dat ik het eigenlijk wel prima vind. Een beetje bij gebrek aan beter, en ben hier nu aan gewend geraakt. Maar ben er ook niet helemaal kapot van ofzo? Wel jammer dat ik niet vanaf begin helemaal overtuigd en enthousiast ben over een bepaalde naam, ben jaloers op mensen die meteen al heel vroeg samen een naam hebben en enthousiast zijn, of nog voor ze zwanger zijn de namen weten.
Wat fijn dat jullie eruit zijn! Jij bent ook al bijna uitgerekend toch? Nu wij op de valreep toch op zoek moeten naar een andere naam herken ik heel goed wat je zegt. Ik had echt mijn droomnaam, waar ik echt blij van werd, en alle andere namen zijn mwah of wel oke, maar ben er niet perse kapot van. Heel jammerâŠ
@ iedereen bedankt voor de suggesties! We gaan er weer over nadenken
Als het straks geboren is, valt de naam ineens op zijn plek en ben je net zo enthousiast over de naam als alle andere moeders die de naam misschien veel eerder hadden bedacht.
Het is heel gek, maar de gekozen naam past altijd perfect bij je kindje!
Dit is echt waar inderdaad! Wij hebben bij de oudste tot na de geboorte getwijfeld en nu ze zo heet klopt het gewoon. Komt echt goed!
Ik moest ook even wennen aan de naam van mijn kind. Ik had wel tijd, jij bent al over de 37 weken toch? Ik was nog een tijdje zwanger en werd helemaal blij van de naam. Ik vraag me ook wel eens af of er mensen Ă©cht spijt hebben van een naam. Uiteindelijk lijkt het altijd wel op zân plek te vallen ofzo.
Haha dit helpt niks maar ik ben team je vriend, wat âFloorâ betreft tenminste, vind dat de leukste naam uit alles wat je opnoemt
Haha! Ja Floor vind ik op zich best leuk alleen onze hond vroeger heette zo dus kom echt niet van die associatie af.
Hij kwam trouwens met nog meer namen maar die vond ik zo vreselijk dat ik ze hier maar niet eens heb neergezet haha. Heel ouderwets iig vond ik.
Lenna, Lenne
Ja lisa en nina vind ik ook leuk! Lisa lijkt nog een beetje op lizzy dus had dat al voorgesteld en dan lizzy als roepnaam maar hij wil het echt niet
Ik denk met een vriendin mee, misschien komen jullie nog op leuke ideeĂ«nâŠ
Jongensnaam passend bij Lasse.
Aww haha nee dat snap ik helemaal hoor. Dan hoort die naam al gewoon bij die hond! Heel leuke naam had je hond dus
Nina vind ik ook leuk trouwens!
Ole vind ik zo lief!
Elisabeth! En dan kan je altijd nog later de roepnaam Lizzy geven
Wat fijn dat jullie er toch uit zijn.
Hier wordt het ook een gebrek aan beter naam vrees ik. Ik hoop(te) dat het wauw gevoel nog zou komen, maar ben bijna 33 weken en heb volgens mij alles al 100x gezien.
Lijkt me ook een stuk makkelijker als je beide hetzelfde leuk vind of al voor de zwangerschap en naam hebt
Haha zo fijn om te lezen dat het voor velen hier herkenbaar is, Ik werd ook gek van de vraag van mensen : En weten jullie het al? En ik dan met mijn lijst met 100 namen. Op een gegeven moment weet je het gewoon niet meer haha. We blijven lekker bij deze, fijn om te lezen dat het eigenlijk altijd wel goed komt en de naam helemaal bij de kleine gaat passen.
Ik ben 28 weken zwanger en ook nog niet erover uit. Althans we hebben een naam, maar hou alle opties open. Het voelt nu nog niet als 100% de naam, maar eigenlijk heb ik ook geen betere alternatieven!
Edit: voor mijn man is dit ook de naam en is het goed zo.
Merle, Aimée (spreek uit: emmee), Lola, Stella, Noor/Nora?
@Avocadotoast
Heb ik al voorgesteld maar dat vindt hij nog erger dan Lizzy
@popieju Nora/Noor en Lola vind ik ook erg leuk!
Ik heb stiekem best spijt van de naam van H. Sowieso konden we moeilijk een naam vinden die we beide leuk vinden. Ik vind de naam niet zo bij hem passen en had veel liever een naam gehad die wat genderneutraler was.
- Lenne
- Line
- Ida
- Ada
- Frida
0 stemmers