Babynameninspiratie (Deel 1)

Ma-ee ja
Mae zou ik uitspreek als M-ee

1 like

Never forget dat die app toen bij mij Paprika voorstelde als meisjesnaam :ok_hand:t3:.

30 likes

Eh ja, er komen wel ook echt bijzondere namen in voor :joy:

Fuck, ik wilde dezelfde grap maken.

5 likes

Paprika komt volgens mij in het Brits Engels veel voor. Voor daar echt prachtig, net als Poppy en Pippa, maar op zijn Hollands klinkt het toch anders helaas

1 like

Zo jammer is dat! Mijn zoontje heeft een Engelse/Schotse naam en veel boomers spreken het ook op zn Nederlands uit. Gelukkig klinkt het dan niet heel verschrikkelijk :sweat_smile:. Maar Paprika zou hier echt niet werken. Terwijl ik Pepper wel heel leuk vind en dat is in het Engels waarschijnlijk een iets minder groot succes.

1 like

Peeeppper, pehèèp kom je eten!

Hmm nee ik voel 'm niet helemaal :flushed:

1 like

Abel, Seth of Joachim

2 likes

Ons zoontje heet weg. Valt wel een beetje in jouw categorie denk ik.

1 like

Oh die naam staat op mijn lijstje, mocht ik ooit nog een zoontje krijgen. Hoor je ook niet vaak of wel? Ilja, hierboven ergens genoemd, vind ik ook erg mooi!

Hier juist andersom, eigenlijk Amerikaanse naam (de 6e maand van het jaar;)), maar wij spreken het Nederlands uit. De meeste mensen beginnen met de Engelse variant. Had ik niet verwacht van te voren :’)

2 likes

Hoe spreek je dit Nederlands uit dan haha?

Ah leuk om te horen! Nee de naam komt heel weinig voor en eigenlijk kende ook niemand ‘m haha. Wij hebben ooit een jongen ergens zien optreden die zo heette en we waren gelijk verkocht haha. Grappig is ook dat kinderen zijn naam dus echt heel goed kunnen uitspraken, vanwege de makkelijke klanken.

1 like

Juu-nuh, denk ik.

1 like

Ik kwam net de naam tjenise tegen :sob:

@beervis bij ons juist andersom :joy: terwijl Engelse uitspraak.

Juuuunè? :grinning_face_with_smiling_eyes: ipv Djoen

3 likes

Haha precies :smiley:

Welke naam vinden jullie het leukste?

• Hannah
  • Loïs
  • Loiza/Loïza
  • Mabel
  • Willow
  • Mia
  • Maia

0 stemmers