Babynameninspiratie (Deel 1)

Haha ik vind juist Saar echt een afkorting en geen ‘volwaardige’ naam. Bij Isa heb ik dat helemaal niet.

Wellicht nog inspiratie:
Lize
Eef
Roos
Nina
Lot
Fiene
Elin
Tess
Juul
Maud

10 likes

M’n dochter heeft 3 namen, haar roepnaam, vernoeming en mijn achternaam

Denk vooral aan het Tate Modern museum. En sowieso dat Nederlanders het uitspreken als ‘Teet’.

9 likes

Ik denk aan Tate McRae. Ik vind het wel een leuke naam!

1 like

Of nog erger, als Taate :expressionless:

1 like

Hoe zou je het anders moeten uitspreken? Kate wordt toch ook Keet?

5 likes

Net een leuke naam op insta gezien: Nouk

1 like

Zou je dit dan uitspreken als Noek (als in Anouk) of als Nouk (als in Noud)?

Zoals anouk denk ik!

1 like

Doet me aan Animal Crossing denken haha, Nook.

Mijn schoonzusje heet Nanouk, vind ik ook wel leuk!

2 likes

Ja zoals van Anouk den ik!

1 like

Mijn zusje heet Anouk maar noem naar altijd Nouk of Noekie. Ik vind het mega cute

1 like

Blijf twijfelen tussen 2 namen (oke eigenlijk 3, 1 naam heeft dan nog 2 ‘variaties’). Had gedacht dat het geboortekaartje zou helpen, maar daar vind ik het allemaal leuk op staan. Binnenkort een 3D echo gepland, het volgende waarvan ik hoop dat dat helpt :'D Als iemand nog tips heeft om de knoop door te hakken? Polls heb ik al meermaals gedaan.
Ben ruim 30 weken en zou willen beginnen aan de geboortegeschenkjes, aangezien ik daar nu meer tijd voor heb dan over een maand, maar stickers plakken zal dan nog niet lukken.

2 likes

Wij twijfelde tussen 2, en uiteindelijk bij de geboorte besloten. En die andere naam. Is tweede naam geworden.

3 likes

@flowerpower Ja dit wat Koda zegt, aangevuld met een eventuele check van de initialen. Vrienden van mij kwamen er zo achter dat SS toch niet de initialen waren die ze hun kind nou graag mee wilden geven.

1 like

Initialen zijn bij beide combinaties ok. Combinatie met achternaam ook, ik vind dan eerdee de achternaam niet super maar die houden we toch maar :sweat_smile:.
Mijn vriend heeft ook geen voorkeur, staat er hetzelfde in maar twijfelt minder als mij, hij zou wel de knoop kunnen doorhakken voor de ene of de andere naam maar dan ben ik degene die zegt: maar naam 1 / naam 2 dan🤣.
Tweede naam willen we niet doen, dan houden we liever eentje reserve voor eventuele baby 2.

2 likes

Bij ons hielp de 3D echo! Hopelijk bij jullie ook

4 likes

Maar dat is ook gewoon een Pakistaanse naam wat echt bestaat :joy:

1 like

Maar die combi is wel komisch toch.

8 likes

Peter en Selie zijn ook allebei bestaande namen, maar samen is het toch opmerkelijk :stuck_out_tongue:

12 likes