Babynameninspiratie (Deel 1)

Maya zou ik dan schrijven denk ik. Bij Maia zou ik denk denken dat je maïa zegt ookal is dat niet zo haha

5 likes

Haha dat is niet de bedoeling :wink:

1 like

Leuk! Ik vind Nathan ook prachtig, maar dan op z’n Nederlands “Naatan” en niet “Neejthun” zeg maar haha.

Mijn ongebruikte lijstje :broken_heart: is:

Ava
Nina
Ofélia
Valentina

Aidan
Idris
Thomas

13 likes

Idris :heart_eyes:

6 likes

Hoe zouden jullie Ruby uitspreken? Rrr = rollende R en Wr = engelse R

• Rrruubie
  • Rrroebie
  • Wruuby
  • Wroeby

0 stemmers

3 likes

Ah deze naam stond heel hoog op mijn lijstje maar m’n vriend vindt hem vreselijk helaas :sob: hij is echter nog met geen enkel alternatief gekomen dus ik houd nog hoop haha.

Hahaha ik ken iemand die zo heet en zij wordt standaard begroet als met dat liedje: Rubyrubyrubyyy ahaaaaaa

4 likes

Leuk! (Is 1 van de 2 namen waar tussen wij nog steeds twijfelen. Heb zelf ook de voorkeur voor deze schrijfwijze.) Ik denk niet dat er veel mensen het daardoor anders uitspreken.

2 likes

Wij krijgen een zoon :blush: Alleen kan ik echt geen jongensnaam bedenken waar ik 100% achter sta… Onze dochter heet Livia en we willen liever geen naam met -a

Namen die wij leuk vinden:
Joas
Boaz
Julian
Julius
Wout
Mees

Ik heb een beetje tunnelvisie en kan geen andere namen bedenken? Misschien dat iemand ons kan helpen :grin:

9 likes

Ik vind Julius er erg leuk bij!

Livia en Oscar
Livia en Thijmen
Livia en Pepijn
Livia en Alec
Livia en Boris
Livia en Jonas
Livia en Nathan
Livia en Thomas
Livia en Ruben

8 likes

Jonas :heart_eyes: Die komt op de lijst

1 like

Ik bedacht ook Abel nog. Vind ik ook mooi.

1 like

Jonah

7 likes

We zijn nog steeds niet verder gekomen dan
Madiha
Haniya
Saffiyah

Man wilt er niet over hebben. Okay dure nog 7 weken.

Ik vind zelf ook nog leuk:,
Mehreen ( spreek uit als Mehreen)
Minahil (spreek uit als Mienahiel)

Allemaal Arabische namen met een pakistaanse tintje.

Het lastige is ook dat ik de 2 namen van m’n nichtjes heb voorgesteld en zij ook zo zijn benoemd. Echt jammer achteraf haha: Mahien en Faryaal.

5 likes

Ik heb een Pakistaanse collega met 3 dochters die (vind ik) prachtige namen hebben: Mahin, Maira en Ifrah

9 likes

Haha ja ik wil Madiha en hij wilt Saffiyah.

@Zitzak wat mooi! Maira zo heette het overleden kat van m’n man dus dat ligt gevoelig. Ifrah heb ik niet aan gedacht. Gaat op m’n lijstje :heart:

4 likes

Iara? Vind ik zelf super mooi!

5 likes

Dan gaat ze forever moeten spellen en verduidelijken omdat mensen het verschil tussen L-ara en ie-ara niet zullen zien :sweat_smile:

@Broodrooster ik ben nu aan het twijfelen of je ooit hebt genoemd hoe je zoontje heet of dat ik om onverklaarbare redenen een verkeerde naam in m’n hoofd heb maar als dat zo is dacht ik dat die best wel lijkt op een van de drie in je meisjeslijstje?

Haha ja dat klopt daarom wil ik het niet en mijn man juist wel. Overigens vind mijn moeder mijn gekozen naam ook mooier haha.

3 likes

1 van de favoriete van mijn vriend :heart_eyes: