Babynameninspiratie (Deel 1)

Bo + Odie = Bodie

4 likes

Goeie! Die gaat op het lijstje

3 likes

Mss heel voor de hand liggend maar Bodie? :grin::grin:

Iets als Rex, Lux, Aster, Astor, Ole, Oskar, Otis, Obe, Boris

2 likes

Atlas? Ryle?
Las ik laatst in een boek en vond wel leuk :rofl:

2 likes

@Koda @Sundance ja dat zijn echt van die biblebelt namen. Ik heb al op zeevannamen gekeken naar namen die eindigen op -linde maar zit niet echt wat bij. Dan maar als tweede naam haha

2 likes

Vera, Tasha (van Natasha), Sofia, Sasha, Lena, Lida, Lidia

1 like

Ivana ?

Of Iva!

2 likes

Ik had een keer gezegd dat ik mijn zoontje Otis die niet zo groot is noemde haha, komt het daardoor? :rofl:
Benieuwd wat jullie naam uiteindelijk is geworden. Ik vind Arlo ook heel leuk!

4 likes

Ik denk Otis die dood is van @Zemraluani haha.

12 likes

Wilder en Iben :heart_eyes:

3 likes

mathilde :heart_eyes: maar dan inderdaad de scandi uitspraak en niet ‘matthilduh’ haha

5 likes

Ja en als koosnaam Tillie, geweldig!

3 likes

ja of tilda! er was laatst een heel schattig meisje op m’n werk en die noemden haar ouders ook tilda, instant verliefd op die naam haha

6 likes

Hahaha ja maar dat was dus echt een ding op de Nederlandse radio nadat Otis Redding verongelukte in de jaren 60. Als je Otis die dood is googled krijg je ook veel hits haha

5 likes

Haha ohjaa, daar regeerde ik toen op met mijn versie :grinning_face_with_smiling_eyes:

@Ovenschaal ik vind Lotus echt prachtig. Maar zo kan ik mijn hypothetische dochter niet noemen, want rijmt ongeveer op ons zoontje haha

4 likes

Thit? Hahah dan denk je toch meteen aan tit…
Gry vind ik wel heel mooi maar dat gaat hier met de uitspraak natuurlijk volledig mis

Hahaha ja jij had humor maar er was ook een mommyvlogger die kennelijk meelas en toen op insta of Twitter helemaal boos werd haha

4 likes

Ah, dan denk ik meteen aan dit boekje wat we vroeger hadden.

2 likes

Haha I know, ik zag pas nog een keer op haar stories over dat ze haar zoontje minder laat zien o.a. over dingen over zijn naam die haar ooit hadden gekwetst. Toen dacht ik nog, zou dat dan nog steeds over dit gaan :roll_eyes:

2 likes