Was dit een hond of een baby?
Ik heb net wederom dit hele topic doorgespit en namen aan mijn vriend voorgelegd. Hij zegt op heel veel dingen nee helaas. We hebben een dochter Hannah en zoeken nu een meisjesnaam die daarbij past. Beetje unisex mag ook.
@Ovenschaal Hoeksie vonden we allebei niks dus die valt af haha
Beetje random name spui maar
H & Lea
H & Nina
H & Kitty
H &Charlie
H & Nora
H & Josephine
H & Jasmijn
H & Madelief
H & Roos
Robin, Mila, Mia, Bobbie, Izzy, Lilly, Guusje, Noa?
Of Luna/Juna?
Hannah enā¦
Lise
Faye
Fenne
Lara
Julie
Liva
Jet
Alix
Maud
Ava
Maeve
Flo
Reva
Robin
Emmy
Nore
Linde
Roos
Jasmijn
Ik vind dat ook juist mooi! Of een afgeleide van jouw naam bijvoorbeeld. Mijn moeder heet Anneke en mijn tweede naam is Anna.
Ik wil onze zoon graag met zn tweede naam naar mijn vader en opa vernoemen, dus ik had Pieter bedacht. Alleen nu weet ik nog niet welke naam ik als eerste voornaam leuk vind We vinden allebei korte, Nederlandse namen mooi. Vond bijv Pim heel leuk maar Pim Pieter vind ik weer stom klinken haha.
Rein, Bas, Thijs, Rolf, Derk, Moos, Lex, Abel, Willem, Jorn, Jort, Gijs
Niet allemaal helemaal Hollands maar wel leuk met Pieter vind ik.
Ik heb m“n tweede dochter ook naar mezelf vernoemd . Mijn tweede naam is ook haar derde naam. Mijn eerste naam is heel erg 90s dus die wilde ik haar niet geven haha.
@Depeche Pieter is echt mijn lievelingsnaam, maar dat was bij ons geen optie omdat mijn exscharrel zo heet. Ik vind Friso ook echt een geweldige naam, dat was hem hier geworden als we een jongetje hadden gekregen.
@zitzak, je mag weer aan de bak! Kan je even in je namen encyclopedie zoeken naar een meisjesnaam passend bij Q?
Ben je zwanger??? Gefeliciteerd!!!
Wauw wat leuk! Gefeliciteerd Ik ga aan de slag het weekend!
We zijn nog in twijfel over de naam van onze dochter. Het begint stilaan te korten, 29 weken vandaag.
Welke naam zouden jullie kiezen.
- Lisa
- Laurien
- Louise
- Tess
- Lina
0 stemmers
Andere suggesties zijn ook welkom
Lena heb ik ook altijd mooi gevonden! Kun je er evt Helena van maken als doopnaam
Lisa
Lotte
Eva
Line
Sarah
Rebecca
Josefine
Lauren!
Ja dit is ook mijn favo. Maar Laurien en Louise ook mooi. En mijn eigen naam staat er ook tussen, dus kan eigenlijk niet op!
Louise maar dan zou ik er Lou van maken.