Jakob met een k vind ik iets moderner lijken.
Ik vind Jacob supermooi! Zou mijn eventuele toekomstige zoon zo zo noemen! Helaas denkt mijn man daar anders overā¦
Ik vind Boris leuk want dat kan je zo lekker verkleinen naar Borrie ![]()
![]()
![]()
![]()
Wat vinden jullie nou van de naam Pim? Mijn man en ik hebben grote moeite met het vinden van een jongensnaam. Dit lijkt de enige naam waar we beiden enigszins enthousiast over zijnā¦(al blijft het voor mij echt wel voelen als een compromis, er zijn heel veel namen die ik veel leuker vindā¦). Maar ik twijfel of het niet een beetje ouderwets is of Pim Fortuyn-associaties oproeptā¦
- Leuk!
- Bah!
0 stemmers
Ik vind NoĆ«l zoān mooie naam! Maar als we ooit een zoon zouden krijgen is dat in combinatie met onze achternaam zo vreselijk ![]()
Ik heb niet gestemd, want ik kan niet kiezen! Vind ze allebei super leuk!
Het is niet echt mijn naam, maar ik vind hem niet ouderwets en heb ook geen Pim Fortuyn associaties.
Bij Pim denk ik eerder aan de Pim-en die ik persoonlijk ken dan Pim fortuyn.
Zelf vind ik Felix heel leuk maar krijg die kattenvoer associatie niet uit mān hoofd.
Haha Felix is een van mijn favorieten, maar zodra ik daarover begin begint mijn man te miauwenā¦die kan dat ook niet los zien. Komt er dus ook niet doorheen. Maar als tweede naam staat hij ervoor open, dus waarschijnlijk wordt het dat.
Twee namen die op onze shortlist staan zijn de afgelopen week gekozen door familieleden. Het zijn namen die we in Nederland nog nooit hadden gehoord (want buitenlandse naam), dus totaal niet aan gedacht dat hij nog gebruikt kon gaan worden door anderen. Zijn we onze familie in dat buitenland vergeten haha. :ā)
Hetzelfde hier helaas haha ![]()
Siem, Loek, Ted, Sepp, Mick, Jip of Siep?
Guus, Gijs, Jip, Joep, Luuk, Tim, Siem, Teun
Love de naam Pim! Ik vind het vrolijk en juist wel weer hip. Ken ook een baby (nu dreumes) die Pim heet. Ik kan het ook wel waarderen voor een meisje maar mān vriendinnen verklaarden me voor gek haha
Raaf, Maas, Sef, Loek
Hier stonden Frenkie , Stevie en Bobbie hoog op het namenlijstje van onze dochter. We hadden kennelijk een hele duidelijke richting. ik heb nu ook heel vaak een zoon volgens instanties en vage bekenden.
Benieuwd naar de naam van jouw dochter nu, maar was te laat met lezen.
Jur, Lex, Sam, Bob, Tuur, Gus, Ties, Fos, Nils, Mels, Duuk, Seth, Vik/Vic
Maas of Rein
Ja Pim is leuk! Staat bij ons op het lijstje, mocht ooit nog een tweede kindje krijgen. Heb daar ook helemaal niet de Pim Fortuyn-associatie bij.
Korten jullie de naam weleens af? Als fee. Of lix oid?
Mijn man liet hem namelijk net toch vallen in lijstje mogelijke namen.