Babynameninspiratie (Deel 1)

Ja klopt eigenlijk wel, ik ken ook maar 2 Olivia’s☺️

2 likes

Ik ken in mijn omgeving 0 Olivia’s

9 likes

Ik ook 0 @Bubbles

3 likes

Ik vind Alexis en Olivia heel mooi klinken samen! Mooie namen zeg! Hoor je de naam al veel in je omgeving? Anders zou ik het gewoon doen hoor.
Wat ik er ook mooi bij vind: Elena, Jasmijn en inderdaad ook Livia

3 likes

Nore

7 likes

Kae, Jule, Noé, Nola, Nika, Imme, Lila, Ava

4 likes

Nevermind, mijn vriend wil weer origineel zijn en dan met een geheel nieuwe naam komen :smiling_face_with_tear: Kom dan maar door met die leuke namen vriend!!!

2 likes

Alexis hoor je helemaal niet, ik ken 2 Olivia’s. Ik woon wel in België, misschien komt Olivia hier vaker voor dan in Nederland.

ik ken ook geen enkele olivia in mijn omgeving, hier zijn vooral de ouderwetse namen weer helemaal in. olivia staat bij mij ook op nr. 1 :heart_eyes: heb geen actieve kinderwens nu dus ben benieuwd of ik de naam t.z.t. ook nog mooi vind haha

2 likes

Haha hier juist andersom: 2 Olivia’s in mijn nabije omgeving

Om lekker in de Dynasty sferen te blijven: Alexis en Fallon? :smirk:

7 likes

Haha ja dat is ook een optie natuurlijk😁

1 like

In Amsterdam hoor ik wel vaker Olivia. Alexis ken ik alleen van dat kindje van Josh V, maar die ken ik niet in het echt

5 likes

Nové

3 likes

Bij dit soort posts word ik altijd veel te nieuwsgierig lol

10 likes

Je kind dezelfde naam geven als je straatnaam (niet als grap of expres maar omdat je t sowieso al een mooie naam vond), zoals Margriet als je in de Prinses Margrietlaan woont, of Willem als je in de Willem de Zwijgerlaan woont?

• Beetje vreemd
  • Kan prima
  • Boeie
  • Heel raar

0 stemmers

1 like

Boeie, lekker doen! Vind t ergens wel cute eigenlijk, Roos op de Rozenstraat ofzo. En straks verhuis je over een jaar, eeuwig zonde als je die naam niet hebt gekozen dan toch.

10 likes

Ja en als kind is het toch te gek ‘Linde uit de Lindelaan’ oid. Mijn kleuter zou dat in ieder geval echt helemaal het einde vinden haha

5 likes

Een kennis van ons heeft haar kind Maan genoemd en woont in een wijk met allemaal planeten straatnamen. Vond ik eigenlijk wel grappig :smiley:

4 likes

Ik woonde vroeger in de Sophiastraat, heeft eigenlijk nooit echt iemand wat over gezegd :rofl:

4 likes