Babynameninspiratie (Deel 1)

En toevallig is het bij ons Joas geworden! Leuk dat jij die naam ook noemt dan :grin:

5 likes

Misschien heb je iets aan mijn lijstje, we hebben wel een beetje dezelfde smaak denk ik.

• Boaz
  • Bodi
  • James
  • Jack
  • Noah
  • Flynn
  • Ted
  • Loek
  • Nolan
  • Felix
  • Siem
  • Yuki
  • Luca
  • Jip
  • Moos
  • Abel
  • Mick
  • Lucas
  • Tobi
  • Noam
  • Joaz
  • Benja
  • Jonah
  • Zias
  • Seph
6 likes

Simon vind ik echt geweldig :heart:
Andere namen die op ons lijstje stonden, misschien is het wat voor jullie:
David
Vincent
Jules (of Julien)
Benjamin
Lukas
Hugo
Daniel
Leon
Victor

2 likes

@Planten @anon37686689 @Uprooted @simsalabim thanks, zitten zeker wat opties tussen die me aanspreken!

@Diplodocus Luuk vinden we ook mooi idd,’allee al 2 in onze directe omgeving waaronder vriend van mijn man. Misschien dat Lucas of Lukas idd wel een leuke variant is!

@anon37686689 haha ja de naam van jouw dochter heeft bij K. samen met 2 andere namen heel lang op onze shortlist gestaan, tot we de naam van K. tegen kwamen.

6 likes

Ik denk meteen aan Yuki!

Anders Luca (spreken wij uit als Loeka maar kun je ook uitspreken als Luuka).

2 likes

Dit is gewoon echt helemaal mijn lijstje :heart_eyes::joy: echt bizar.

Mocht ik ooit zwanger zijn van de tweede en het wordt een meisje dan kom ik bij je terug haha. Jongensnamen in overvloed maar meisje vind ik lastig!

6 likes

Wij zijn er nog steeds niet uit. Ik zag ons rijtje verdeeld in de posts hierboven komen.
Nu hebben we dit:
Lukas, Felix, Viktor, Tygo, Tobias.

Ik vind Thomas ook leuk maar op z’n Engels van Peaky Blinder maar gaat niet werken in Nederland.

Maar geen een naam nog echt dat yes gevoel. We hopen dat het komt als we hem zien.

5 likes

En Thiago? Beetje dezelfde stijl maar toch net weer anders.

3 likes

Levi moest ik gelijk aan denken!

Of Elias natuurlijk :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Vigo

Moos is leuk @cauchi :stuck_out_tongue:

2 likes

Simon :smiling_face_with_three_hearts:

Levi, Quinn, Nino, Brent, Lex, Duuk, Loek, Benja, Mick, Jens, Tuur, Stef, Nolan, Jake, Niek, Samuel, Abel, Casper?

2 likes

Dani, Levi, Jari, Guus, Vic, Duuk, Jonah, Ivar, Milo, Jesse, Lio, Alex, Joris, Boris

3 likes

Ik vind zelf de naam Yorin heel leuk. Heb hem hier volgens mij nog niet (vaak) voorbij zien komen

2 likes

Toffe lijst, veel namen ken ik nog niet. En de naam van ons zoontje staat ertussen die vrij onbekend is! Leuk om ‘m eens te zien staan!

3 likes

Haha dat had ik ook meteen! Vast niet vanuit de tijd dat Madelief nog op tv was :wink:

5 likes

Zo jammer!

Maar over naamassociaties gesproken, denk dat sommige mensen dat niet al te erg vinden met merken bijvoorbeeld
 Maar ik ken wel iemand die haar dochter Tesla heeft genoemd, denk nog net voordat het er echt veel Tesla’s op de weg waren, denk een jaar of 8 terug. Zo’n associatie zou ik echt niet willen bij een naam (Yorin is al wel weer wat ‘verwaterd’ denk ik?)

1 like

Mijn eerste reactie was ook de tv zender haha

2 likes

Let niet op de kwaliteit

Geweldig ook die intro van bijna 2 minuten

6 likes

De associatie met de zender is nu eigenlijk bijna niet. Ik ken iemand met de naam Yorin en hij krijgt daar nooit iets over horen. Ik ben 29 dus heb de zender Yorin in volle glorie meegemaakt haha.
En Madelief ook! Haha favo serie! En ja die “hoofd” aflevering was epic hahaha

3 likes

‘Madeliefs nieuwe vlek’ is een toepasselijkere titel inderdaad

1 like