Vigo
Moos is leuk @cauchi
Simon
Levi, Quinn, Nino, Brent, Lex, Duuk, Loek, Benja, Mick, Jens, Tuur, Stef, Nolan, Jake, Niek, Samuel, Abel, Casper?
Dani, Levi, Jari, Guus, Vic, Duuk, Jonah, Ivar, Milo, Jesse, Lio, Alex, Joris, Boris
Ik vind zelf de naam Yorin heel leuk. Heb hem hier volgens mij nog niet (vaak) voorbij zien komen
Toffe lijst, veel namen ken ik nog niet. En de naam van ons zoontje staat ertussen die vrij onbekend is! Leuk om âm eens te zien staan!
Haha dat had ik ook meteen! Vast niet vanuit de tijd dat Madelief nog op tv was
Zo jammer!
Maar over naamassociaties gesproken, denk dat sommige mensen dat niet al te erg vinden met merken bijvoorbeeld⊠Maar ik ken wel iemand die haar dochter Tesla heeft genoemd, denk nog net voordat het er echt veel Teslaâs op de weg waren, denk een jaar of 8 terug. Zoân associatie zou ik echt niet willen bij een naam (Yorin is al wel weer wat âverwaterdâ denk ik?)
Mijn eerste reactie was ook de tv zender haha
De associatie met de zender is nu eigenlijk bijna niet. Ik ken iemand met de naam Yorin en hij krijgt daar nooit iets over horen. Ik ben 29 dus heb de zender Yorin in volle glorie meegemaakt haha.
En Madelief ook! Haha favo serie! En ja die âhoofdâ aflevering was epic hahaha
âMadeliefs nieuwe vlekâ is een toepasselijkere titel inderdaad
Oh, daar denk ik niet zo over na. Had ook een buurmeisje vroeger die Veronica heette en dat was ook een radio- en tv-zender tegelijkertijd besef ik me nu door jullie posts voor het eerst eigenlijk, haha.
Nog geen tweede op komst maar ik heb even niks te doen op werk dus zit toch te brainstormen over een meisjesnaam voor ons evt. tweede kind. Wie kan me helpen?! Ik heb best veel âeisenâ die het lastig maken (denk ik) of namen die afvallen. Letâs go.
Ons zoontje heet Luca. Ik ben op zoek naar een meisjesnaam die hierbij past. Ik houd van korte namen, beetje hip maar niet te apart. De eisen:
Namen die we mooi vinden, maar die afvallen:
Zelf ben ik helemaal weg van Cato maar mijn vriend vind deze naam niks. Verder houden we ook wel van uni-sex namen zoals Charlie maar deze is helaas ook al gegeven in mijn omgeving.
Ben heel benieuwd waar jullie mee komen!
HĂš shit, had je hele post nog niet gelezen en wilde dus deze naam voorstellen
Vinden jullie het kunnen om je kind een naam te geven die je nicht ook aan haar kind heeft gegeven?
Achtergrond info: ik ben verder niet close met mijn nicht, zie dat kind nooit maar mijn sibling is wel close met haar.
De naam is ook de officiële naam van mijn vader maar dat wist mijn nicht niet omdat hij een andere roepnaam heeft en mij lijkt het wel mooi om mijn kind naar hem te vernoemen.
Raar of kan gewoon?
0 stemmers
Vinnie of Lau(rie)
Jade, June, Cleo, Suze/Suzie, Abby, Ruby, Hazel, Ise, Milou, Emme, Jinthe, Yentl
Luca &
Cara
Zara
Mia
Zoë
Katy
Tibby
Coos
Rue
Zo even hele verschillende soorten namen
Aangezien je zei dat we dezelfde smaak hadden zit tussen mijn lijstje misschien iets wat je ook leuk vindt. Wel veel namen die op -a eindigen, vind dat zelf ook heel mooi (dochtertje heet Nora
Ik vind Coco dus helemaal geweldig maar weet niet of mijn vriend ooit over te halen is (mochten we nog een meisje krijgen)