Babynameninspiratie (Deel 1)

Haha nu je het zegt ken ik ook iemand die zo heet en uit voormalig Joegoslavië komt! (Alan dus)

3 likes

Vind je Otto of Kasper nog wat? Vind ik wel leuk bij de naam van je andere kindje!

4 likes

Aden, Liam, Ilija, Adam, Filip, Erik, Martin, Leon, Robert

Wie weet kan deze website helpen: https://mixedname.com/

Wat vind je een leuke meisjesnaam?? En is daar geen mannelijke variant van toevallig haha

Nino geen optie dan? Of Milan/Milas?

En wat koosnaamjes bij Adam betreft, die komen vanzelf wel hoor!

3 likes

Janosz of Janos? Had je zelf vast ook wel bedacht… denk niet dat mensen daar moeite mee hebben qua uitspraak. Vind het ook wel een leuke naam. Hij kan er altijd nog Jan van maken :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik had vroeger op de middelbare school ook een Jonno in de klas. Ook wel leuk. En op zeevannamen zie ik nog Janno staan.

En nathan als yannick staan er ook bij suggesties. Ook leuk!

2 likes

Fosse ook nog een optie? ::sweat_smile:
Anders Fos!

1 like

M’n man vindt hem leuk! Ik moet nog even nadenken of het niet teveel op de naam van onze eerste zoon lijkt, maar hij komt op ons lijstje erbij. Dankje!

3 likes

Of Flint misschien nog?

3 likes

Die hadden we eerst idd als optie! Maar we willen een mix van onze moeders in z’n tweede naam gaan vernoemen en toen viel die T erbij niet meer zo lekker…

3 likes

Matteo vind ik heel leuk binnen dat genre!

3 likes

En flynn?

1 like

Ben op zoek naar een meisjesnaam, eindigend op een A. Vind Olivia en Julia mooi. Flora krijg ik er helaas niet doorheen. Lena twijfel ik nog over. Welke vinden jullie het mooist? Of hebben jullie suggesties?

• Flora
  • Julia
  • Lena
  • Olivia

0 stemmers

2 likes

Liv(i)a? Ella?

3 likes

Anna, Hanna, Sara, Sophia, Isa, Mia, Lea, Emma, Jula, Juna, Mara, Lara

3 likes

Freya, Eva, Yara, Lisa, Liva

2 likes

Aurora, Laura, Maura, Liza, Eliza, Emilia, Stella, Lavinia, Roza, Paola, Layla, Nadia, Diana, Lucia, Ciara, Ayla, Lea, Matilda, Bianca, Louisa, Camilla, Lilia, Tara, Eva, Maja

3 likes
  • Mathilda
  • Noalie
  • Elodie
  • Marlie
  • Bodien
  • Mori

0 stemmers

• Sten
  • Loek
  • Jacob
  • Tomas
  • Sef
  • Otte
  • Ira

0 stemmers

3 likes

Als het dit keer meisje zou zijn hadden we haar Lena genoemd.
Maar het is een jongen.

4 likes

Lea? Vind dat echt een mooie naam.

Of Lianne? Eva?

3 likes