Die hadden we eerst idd als optie! Maar we willen een mix van onze moeders in z’n tweede naam gaan vernoemen en toen viel die T erbij niet meer zo lekker…
Matteo vind ik heel leuk binnen dat genre!
En flynn?
Ben op zoek naar een meisjesnaam, eindigend op een A. Vind Olivia en Julia mooi. Flora krijg ik er helaas niet doorheen. Lena twijfel ik nog over. Welke vinden jullie het mooist? Of hebben jullie suggesties?
- Flora
- Julia
- Lena
- Olivia
0 stemmers
Liv(i)a? Ella?
Anna, Hanna, Sara, Sophia, Isa, Mia, Lea, Emma, Jula, Juna, Mara, Lara
Freya, Eva, Yara, Lisa, Liva
Aurora, Laura, Maura, Liza, Eliza, Emilia, Stella, Lavinia, Roza, Paola, Layla, Nadia, Diana, Lucia, Ciara, Ayla, Lea, Matilda, Bianca, Louisa, Camilla, Lilia, Tara, Eva, Maja
- Mathilda
- Noalie
- Elodie
- Marlie
- Bodien
- Mori
0 stemmers
- Sten
- Loek
- Jacob
- Tomas
- Sef
- Otte
- Ira
0 stemmers
Als het dit keer meisje zou zijn hadden we haar Lena genoemd.
Maar het is een jongen.
Lea? Vind dat echt een mooie naam.
Of Lianne? Eva?
Jongensnaam bij Luca:
- Boaz
- Elias
- Milan
- Micha
0 stemmers
Nora?
En een naam die ik hier veel hoor: Ebba. Ik vind zelf de Zweedse naam Lovisa (spreek uit lowisa) ook erg mooi.
Bij Luca en Milan lijkt het net of je twee Italiaanse steden hebt uitgekozen
Omg haha ik ken toevallig ook 2 broers die zo heten maar nooit bij stilgestaan!
- Mare
- Kae
- Lou
- Sare
- Mae
0 stemmers
Fiona?
Er zijn met die letters 24 mogelijkheden dus ze kunnen nog even doorwerpen.
Wij hebben de eerste naam al heel lang en de tweede naam hadden we ook bedacht. Namelijk de naam van zijn oma die veel voor m’n man betekent heeft (opvoedingsrol).
Maar nu twijfelt hij over de tweede naam omdat die nu iedere keer aan oma moet denken erdoor en hij bang is dat dat blijft.
Ik heb zoiets we krijgen maar 1 kindje, we kunnen niet later alsnog die naam toevoegen en tis mooi en betekenisvol.
Merk dat ik me totaal niet in zijn gevoel kan vinden en ben benieuwd wat jullie vinden wat ik hiermee moet doen.
Eindkeuze bij hem houden of semi dwingend in mijn keuze zijn.
Omdat het natuurlijk niet mijn oma is denk ik eigk dat het ook niet aan mij is. Maar in mijn hoofd heet ze al 10 weken zo en klopt het gewoon.