Babynameninspiratie (Deel 1)

Oh ja die hoorde ik hier ook op de opvang! Moet zeggen dat ik lange tijd dacht dat het Cath was, maar dan uitgesproken met een dik NL accent haha.

2 likes

Chill mijn naam is eindelijk weer hip.

9 likes

Haha de (vreselijk oubollige) naam van mijn man staat hiertussen. Echt, die naam wilde ik in het begin amper uitspreken zo lelijk vond ik hem.

4 likes

Bij de naam sacha denk eerst aan een…

• meisje
  • jongen

0 stemmers

4 likes

Ik ken alleen Sascha of Sasja en ken het als beiden! Vind het ook voor beiden leuk, maar houd sowieso wel van unisex namen.

2 likes

Aangezien mijn lievelingsnaam het niet gaat worden (Ezra :sob:) moet ik over andere namen gaan nadenken en ben ik benieuwd wat jullie van de naam Felix vinden.

Felix
  • Leuk
  • Niet leuk

0 stemmers

3 likes

Of Sigurd :grin:

3 likes

Hahaha was het maar Gerda :joy:

4 likes

Spreken ze het dan ook uit als Ziegull ofzo? :laughing:

4 likes

Zou het even afspelen met google translate! (Lees: ik heb geen zin om moeite te doen)

3 likes

ik vind dat toch iets te eigeel als ik ā€˜t hardop zeg

8 likes

Ik vind dit (nog steeds) een leuke naam!

6 likes

Hierdoor vraag ik me ineens af hoe het met de plannen voor je 3D bellyprint bedrijf is?

2 likes

Ah nee wat jammer!

Ik vind dat ā€˜ie wel weer kan hoor, de associatie is wel weer weg.
Het is echt een prachtige naam!

4 likes

Ik denk dat het wel weer kan, zou er zelf iig die associatie niet meer bij hebben.

1 like

Ik heb iig geen associatie bij de naam Isis. Leuke naam!

3 likes

Zoals de rest ook allemaal al zegt: gewoon doen! Vind het een hele leuke en mooie naam :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ik sluit me aan bij de rest. Prachtige naam zonder een negatieve bijklank of associatie. Gewoon doen!

3 likes

We reden afgelopen week in zuid-Limburg en toen zag ik de naam ā€˜Linne’ op het bord staan. Vond het eigenlijk wel een lieve naam voor een meisje…

13 likes