Ben benieuwd naar jullie namen! Onze zoon heeft ook een ‘aparte’ (unisex) naam, maar we krijgen heel vaak hele leuke reacties. Ook wel sommige mensen: o, ik had iets heel anders bij jullie verwacht. Uh oke haha maar vaak ook mensen: O wow wat een mooie naam, hoe komen jullie erbij? Als je wil sparren, DM je maar
- Nicolien
- Nicole
- Nicky
- Nicolet
0 stemmers
Las vandaag de naam Runar voor een man. Vind ik ook een leuke en bijzondere naam
In m’n omgeving is een meisje Kes geboren, ook een leuke naam! 🫶🏼
Misschien Ella ipv Stella?
Wij dachten dat we geen leuke jongensnamen wisten en dat we het uberhaupt nooit eens zouden worden over een naam. Nu hebben we voor zowel een jongen als een meisje een top 5! Waarvan we de eerste twee voor elk echt heel leuk vinden, dus nog lastig kiezen. De app Kinder heeft ons goed op weggeholpen met suggesties. Al staat bijna niks uit de 2x top 5 nou in de geselecteerde namen op Kinder. Maar zo kwamen we wel op het ‘type namen’ dat we leuk vonden en vanuit daar verder associeren. Dus 1. No worries, komt wel goed! En 2. Misschien is Kinder iets voor jou/jullie (jij kan ook alvast beginnen en hij kan later aanhaken)
Jack en Benjamin stonden trouwens ook in onze longlist maar vonden we zelf beide te engels. Misschien vind je Tobi of Noah iets?
Voor een meisje: Alexa, Olivia, Lauren
O jaa leuk, tinder met Kinder haha. Lijkt me leuk tzt, wij hebben ook niet echt een idee ofzo.
Superfijn dat jullie nu zelfs te veel keus hebben haha
Oh ja die hoorde ik hier ook op de opvang! Moet zeggen dat ik lange tijd dacht dat het Cath was, maar dan uitgesproken met een dik NL accent haha.
Chill mijn naam is eindelijk weer hip.
Haha de (vreselijk oubollige) naam van mijn man staat hiertussen. Echt, die naam wilde ik in het begin amper uitspreken zo lelijk vond ik hem.
Bij de naam sacha denk eerst aan een…
- meisje
- jongen
0 stemmers
Ik ken alleen Sascha of Sasja en ken het als beiden! Vind het ook voor beiden leuk, maar houd sowieso wel van unisex namen.
Aangezien mijn lievelingsnaam het niet gaat worden (Ezra ) moet ik over andere namen gaan nadenken en ben ik benieuwd wat jullie van de naam Felix vinden.
- Leuk
- Niet leuk
0 stemmers
Of Sigurd
Hahaha was het maar Gerda
Spreken ze het dan ook uit als Ziegull ofzo?
Zou het even afspelen met google translate! (Lees: ik heb geen zin om moeite te doen)
ik vind dat toch iets te eigeel als ik ‘t hardop zeg
Ik vind dit (nog steeds) een leuke naam!
Hierdoor vraag ik me ineens af hoe het met de plannen voor je 3D bellyprint bedrijf is?