Babynameninspiratie (Deel 1)

Ik ken alleen Sascha of Sasja en ken het als beiden! Vind het ook voor beiden leuk, maar houd sowieso wel van unisex namen.

2 likes

Aangezien mijn lievelingsnaam het niet gaat worden (Ezra :sob:) moet ik over andere namen gaan nadenken en ben ik benieuwd wat jullie van de naam Felix vinden.

Felix
  • Leuk
  • Niet leuk

0 stemmers

3 likes

Of Sigurd :grin:

3 likes

Hahaha was het maar Gerda :joy:

4 likes

Spreken ze het dan ook uit als Ziegull ofzo? :laughing:

4 likes

Zou het even afspelen met google translate! (Lees: ik heb geen zin om moeite te doen)

3 likes

ik vind dat toch iets te eigeel als ik ā€˜t hardop zeg

8 likes

Ik vind dit (nog steeds) een leuke naam!

6 likes

Hierdoor vraag ik me ineens af hoe het met de plannen voor je 3D bellyprint bedrijf is?

2 likes

Ah nee wat jammer!

Ik vind dat ā€˜ie wel weer kan hoor, de associatie is wel weer weg.
Het is echt een prachtige naam!

4 likes

Ik denk dat het wel weer kan, zou er zelf iig die associatie niet meer bij hebben.

1 like

Ik heb iig geen associatie bij de naam Isis. Leuke naam!

3 likes

Zoals de rest ook allemaal al zegt: gewoon doen! Vind het een hele leuke en mooie naam :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ik sluit me aan bij de rest. Prachtige naam zonder een negatieve bijklank of associatie. Gewoon doen!

3 likes

We reden afgelopen week in zuid-Limburg en toen zag ik de naam ā€˜Linne’ op het bord staan. Vond het eigenlijk wel een lieve naam voor een meisje…

13 likes

Ah ja leuke naam!!

4 likes

Ik ken een Isis en ik heb nog nooit last gehad van associaties. Het is een mooie naam :smiling_face:

1 like
  • Felix
  • Oskar
  • Lucas
  • Milan

0 stemmers

Elmo🄺 Hoor je dat ook vaak?

1 like