Babynameninspiratie (Deel 1)

Ah nee wat jammer!

Ik vind dat ā€˜ie wel weer kan hoor, de associatie is wel weer weg.
Het is echt een prachtige naam!

4 likes

Ik denk dat het wel weer kan, zou er zelf iig die associatie niet meer bij hebben.

1 like

Ik heb iig geen associatie bij de naam Isis. Leuke naam!

3 likes

Zoals de rest ook allemaal al zegt: gewoon doen! Vind het een hele leuke en mooie naam :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ik sluit me aan bij de rest. Prachtige naam zonder een negatieve bijklank of associatie. Gewoon doen!

3 likes

We reden afgelopen week in zuid-Limburg en toen zag ik de naam ā€˜Linne’ op het bord staan. Vond het eigenlijk wel een lieve naam voor een meisje…

13 likes

Ah ja leuke naam!!

4 likes

Ik ken een Isis en ik heb nog nooit last gehad van associaties. Het is een mooie naam :smiling_face:

1 like
  • Felix
  • Oskar
  • Lucas
  • Milan

0 stemmers

Elmo🄺 Hoor je dat ook vaak?

1 like

Is Cornelius dan ook echt de roepnaam?

1 like

Haha Cornelius :smile::smile:

Vind Alba, Sigrid, Kalle, Astrid, August en Thilde wel heel leuk.

2 likes

Wat vinden jullie van Ted (voor een jongen)

• leuk
  • niet leuk

0 stemmers

3 likes

Hmm, ik weet het eigenlijk niet zo goed. Eerst dacht ik niet leuk, maar als ik het een paar keer hardop zeg vind ik het leuker worden. Vind het wel wat ouwelijk voor een jong kind, maar dan kun je er altijd nog Teddy van maken.

3 likes

Ja ik denk dat zeker als hij klein is het in de praktijk vaak Teddie zal worden maar dat lijkt me dat juist dan weer niet zon fijne naam voor een volwassen kerel.

4 likes

Ik vind Ted voor een jongen en Teddy voor een meisje allebei heel erg leuk! Staan/stonden ook allebei op mijn lijstje maar gaan het helaas niet worden.

4 likes

Ik heb bij Teddy/Bobby zo’n trendnaam associatie omdat er nu een aantal influencer hebben met een kind met die naam. Dat je over een paar jaar echt denkt ja dat was van toen, jaren 20.

Zoals ik dat nu heb met Michael echt zo’n jaren 90 naam of Storm wat ik echt bij de '00 vind passen.

13 likes

Nee hoor niet erg. Zou voor mij een reden zijn om niet deze naam te kiezen. Wij hebben dan weer een naam die veel mensen ouderwets vinden. We hebben vaak de vraag gekregen of hij vernoemd is. Met andere woorden die naam die kies je toch niet omdat je het daadwerkelijk leuk vindt. :joy:

Heeft iemand tips voor een leuk baby(meisjes)namen boek om te bestellen?

Ik heb online al wel naar namen gezocht maar heb nog niet het gevoel dat DE naam ertussen zit.

1 like