Mijn dochter heet June (op z’n engels) en dat vind ik wel mooi bij aurora passen.
Odette vind ik ook heel leuk.
Amelie? Rosalie?
Ik vind zelf de franse naam Océane echt prachtig en bijzonder.
Ik denk trouwens dat je ook voor de 2e een naam kan kiezen uit Disney, want Disney heeft echt veel mooie namen, die niet heel bekend zijn als ‘Disney namen’.
Liv, Frida, Linnea
Ja die franse namen zijn zo mooi . Ik had trouwens geen idee dat ze zo van het afkorten zijn. Popo
Niet dat Soso beter is
@Pantalones ja Fransen korten alle voornamen af! En dan inderdaad altijd iets als juju (julien) of loulou (louise).
Larix als naam voor een jongen
- Stom
- Mooi
0 stemmers
Vernietigend oordeel dit
Om in de bomensfeer te blijven ik vind Ceder wel heel mooi.
Ik was bij de verloskundige en daar zag ik kaartjes van een Cedar, Cipres en een Ebbe. Als kind heb ik een Larix gekend. Ik vond dat altijd een hele normale, leuke naam. Maar mn man keek alsof ik gek was.
Dankje! En de anderen natuurlijk ook. Heb ze met m’n man besproken, maar helaas nog geen die er voor ons uitspringt. Zitten overigens ook namen tussen die in onze familie al voorkomen, leuk om te zien
-weg- bedankt!
Ada vind ik ook mooi
Van deze twee Arya het mooiste.
Ik vind het persoonlijk te veel ‘a’ waardoor het een beetje jut en jul effect krijgt.
Ja, dat zegt mijn gevoel dus ook…
Hahahaha daar moest ik ook al aan denken. Koninklijke familie vibes. Niet helemaal wat we voor ogen hebben.
Misschien Ayla? Yvy? Valerie, Louise, Lauren, Yara, Philou, Madelene, Fiona, Noalie?
Prachtige naam Elena!
Het is al weg, dus weet niet helemaal waar het bij moet passen, maar als ik de type namen zo zie; Salomé? Mooie naam vind ik…
Ik ben inmiddels over de helft van mijn zwangerschap (eerste kindje). Ik ben heel benieuwd of jullie mee willen denken met meisjesnamen onze dochter zal een Spaanse achternaam krijgen (dus een dubbele en ze zal hem altijd moeten spellen), we hoeven niet per se een Spaanse of al te exotische voornaam. Het liefst een korte naam van maximaal twee lettergrepen en relatief makkelijk te spellen voor anderen. Voorbeelden van wat we erg leuk vinden: Charlie, Noor, Suus, Saar, Sam/Sem. Hebben jullie nog leuke ideeën?
Is lina of Mira wat?