Babynameninspiratie (Deel 1)

Kaat, Keet, Cato, Wies, Wieke, Puck, Suze, Noortje, Josje.
Dit stond op mijn lijst maar we hadden opeens een beter idee.

3 likes

Jade, Iva, Cleo, Fay, Bo, Juul

4 likes

Yara, Freya, Isa, Lot(ta)

3 likes

Jet of Lot?

1 like

Ik vind Maite zo’n mooie Spaanse naam, ook niet al te lastig.

Verder misschien nog Mia, Ella, Mae, Lara, Faya?

3 likes

Heeel fijn! Thanks hiervoor al :ok_hand:t4:

4 likes

Of Maire
Mare(n)
Mara
Soof
Saar

1 like

Larix heb ik ook nog nooit gehoord.
In de opvang bij mijn jongste zit een Arber en nu ik het gewoon ben vind ik het heel leuk.

1 like

Lees net iets over een vrouw die Janke heet. Weet nou niet of het cute oud Hollands is of niet…

De naam Janke is

• :sob:
  • Leuk
  • Geht so

0 stemmers

3 likes

Ik ken een Janke, dus het scheelt denk ik dat ik er aan gewend ben.

1 like

Ik kan een heleboel ā€˜ergere’ namen bedenken dan Janke!

2 likes

Ik ook, ik bedoel deze poll ook niet om de naam te shamen. Meer om te kijken of het een associatie met huilen oproept, te erg om mijn baby zo te noemen.

1 like

Ja zo bedoel ik het ook. Zolang er mensen zijn die hun kind zonder problemen Charity ofzo noemen vind ik Janke dikke prima.
Het klinkt voor mij ook wel als Janneke. De vrouw van Tom Egbers heet Janke, dat is meer de associatie die ik er bij heb dan huilen.

1 like

Ik woon in Friesland en hier is het een hele normale naam. Ik ken meerdere Jankes. Of ik mn kind zo zou noemen? Nou nee

2 likes

Vind Janne leuker. Vind het iig geen mooie naam.

4 likes

Kwam net Nemo tegen als naam en vind dat toch beetje een rare naam, vooral gezien de betekenis.

Doet mij denken aan finding nemo

13 likes

Ik moet voornamelijk denken aan de serie All Stars. :stuck_out_tongue:

4 likes

En ik denk aan het kindermuseum.

1 like

Ik hoorde laatst Elmo als naam bij een jongetje , vind het wel schattig klinken maar zou het zelf niet kiezen door de Sesamstraat associatie.
Zag dat Charlotte crosby van geordie shore haar dochtertje Alba heet, vind ik wel een mooie en verrassende naam.

2 likes