Alex, Archie, Benji, Billy, Boyd, Brenn, Brent, Finley, Finn, Gabriel, Ivan, Jesse, Jimmy, Jonah, Liam, Lloyd, Natan, Roan, Tobey, Tobias, Vince…?
Anders nog meer namen via de Kinder-app, staan veel internationale namen in (maar dit waren onze matches die ook geschikt zijn voor buitenland - ook ons criterium haha)
Ik vind Owen ook erg leuk!
Of Odin?
Wij hadden Frenkie ook op ons lijstje staan voor een jongen.
Dit stond er nog meer:
James
Mees
Morris
Sev
Thanks voor de inspo, heb Lucy en Noémi er ook op gezet. Jacky vind ik ook suuuuuper leuk maar die kan niet omdat we al iemand in onze omgeving hebben die zo heet. Luna heb ik er trouwens ook bij gezet haha.
Het is echt moeilijk want mijn andere kinderen hun namen passen wel goed bij elkaar dus zou ik het lelijk vinden als dit ineens iets heel anders is.
Nathan, Felix, Ben(jamin), Lucas, Jonah, Sebastian, Quinten, Tristan, Alec, Joshua, Seth, David, Silvan
Wij zijn op zoek naar een meisjesnaam! Ik dacht altijd dat ik meisjesnamen veel makkelijk vond dat jongensnamen, maar nu we er écht een moeten kiezen vind ik het toch erg lastig. Nu vinden we de volgende naam erg leuk, maar twijfelen over de schrijfwijze. Wat vinden jullie van de naam? En welke schrijfwijze?
- Nika
- Nica
0 stemmers
Heeeel leuk! Zou het zelf met een -k doen, vind ik veel mooier dan met de -c.
Wow mega leuk! Ken deze naam helemaal niet maar hij gaat op mijn Lijstje
Haha deze eensgezindheid, leuk!
Ik ken een Nika, super leuke naam!
Nu wij in het traject zitten hebben we het ook steeds meer over namen, gister kwam de favo meisjesnaam bij vriendinnen ter sprake - niet door mij - en zij hebben ‘m volledig afgebrand ik kan er alleen maar om lachen gelukkig. Houden jullie maar de populaire namen die allemaal op elkaar lijken, Joe!
Leuke namen, paar staan ook op ons lijstje.
Lijstje is:
Bobbi
Lieve
Elin
Estlin
Ik heb een voorkeur voor de eerste, mijn partner voor de tweede. Hebben nog een paar weken om te beslisssn
Moeilijk he! Bij ons staat Bobbie nu ook op nummer 1. Wij hebben van de week ook Lola op het lijstje gezet. Alleen vind dat niet zo leuk voor een volwassen vrouw.
Ik vind Vesper trouwens ook heel tof maar die was echt een dikke nee van mijn vriend.
Haha wow, echt hè. Mijn vriend vindt met een C mooier, ik met een K. Ik heb gelukkig nog even om hem te overtuigen
Ohja die Kinder app! Die ga ik er weer ff bij pakken.
oh Lola vind ik super leuk! ik denk dat het wel meegroeit, vind het niet kinderlijker dan Bobbie . Bij ons komt de naam al voor in de naaste familie anders was het zeker een optie moest er ooit een tweede meisje komen.
Ik loop inmiddels bijna overtijd en mijn man en ik hebben al een poosje de naam voor onze dochter gekozen: weg. Het was zijn lievelingsnaam, ik heb heel lang gestreden voor weg. Ben nu wel helemaal gewend aan onze keus en vind het ook heel erg leuk. Toch slaat heel af en toe de twijfel toe, vooral omdat onze omgeving totaal niet verwacht dat we zo’n bekende Nederlandse naam kiezen, omdat weg. Ik twijfel soms toch of we meer richting de Spaanse hoek moeten, omdat dat simpelweg “logischer” is. Tegelijkertijd hebben mijn man en ik juist de wens dat ze een makkelijke naam heeft ivm het altijd moeten spellen van de achternaam en wil ik voorkomen dat ze een extreem exotische voor- en achternaam heeft (terwijl we gewoon in NL wonen en geen emigratieplannen hebben). Wie weet hebben jullie nog meningen/suggesties? We houden van kort (maximaal 2 lettergrepen) en mag dus wel redelijk bekend.
*Ik ga de namen binnenkort weghalen ivm herkenbaarheid
Ik vind het echt een heeeeeele leuke naam. En ik kan me eigenlijk niet voorstellen als je op deze termijn nog iets anders verzint, dat het dan echt beter kan zijn dan de naam die je al tijden in gedachten hebt.
Haha thanks! Ik vrees ook dat dat echt praktisch onmogelijk is En fijn even te horen dat je het leuk vindt, ook zo met de achternaam! Toch even bevestiging nodig merk ik
Ik vind het ook een super leuke naam! En die combi went vanzelf denk ik. Bij mijn dochter hadden we hetzelfde ‘probleem’. Wij hebben haar een buitenlandse tweede naam gegeven waardoor het geheel voor ons mooi bij elkaar past. In de praktijk gebruiken we die niet echt, maar ik vind het persoonlijk toch leuk dat die naam bij haar afkomst hoort