Oh echt? Morris staat ook op ons lijstje en heb ik ook al een aantal keer gehoord in mijn omgeving. Ben kleuterjuf dus veel jonge kinderen rondom mij. Maar wist helemaal niet dat het een sigarettenfabrikant was! Heb nooit gerookt dus misschien daardoor⦠Maurice vind ik ook leuk ![]()
Dacht dat deze namen in Belgiƫ ook al niet meer zo speciaal waren.
In mijn omgeving (brabant/gelderland) best veel kindjes die Morris worden genoemd. Ik vond (vind, nog steeds) het een super leuke naam. Vrienden uit zeeland (waar een philip morris fabriek staat) vinden het idd een afschuwelijke naam door die associatie.
Mijn vader noemde de auto āMini Cooperā roeger de Morris. Schijnbaar was dat vroeger een automerk. Ik vind Morris ook een leuke naam, stond ook op mijn lijstje. Vind het alleen minder leuk als deze naam word afgekort. Onze zoon heeft uiteindelijk een andere naam met een M gekregen.
Ik moet bij de naam Morris vooral aan gtst denken.
Hoe zou jij je kind noemen?
- Nicotien
- Almerel
- Polle-Pelle
- Coriandra
- Abrahans
- Ritalinde
- Myanmartijn
- Trijntje-Thalysha
- Oekrianne
- Rodewijk
- Margarina
- Vrans
- Diƫne
- Kevincent
- Sjakkelien
- Dezemitri
- Taco-Storm
0 stemmers
Waarom is deze poll niet multiple choice? Love them all.
Haha ik ga echt stuk om Kevincent ![]()
Mijn man heeft een blauwe maandag voor Philip Morris gewerkt. Wij hebben bij de naam Morris dus totaal niet de associatie met het sigarettenmerk, want wij hebben onze zoon zo genoemd ![]()
- Philip
- Morris
0 stemmers
Haha als je me niet getagd had, had ik sowieso nooit gestemd want ik heb dit hele subforum op negeer staan.
Moeilijke keuze nog, Ritalinde vind ik ook wel wat hebben. Edit: nee Kevincent is onverslaanbaar voor me.
- Paracetamolga
0 stemmers
- Ibuprofenna
0 stemmers
Alprazolambert, Fluoxetineke,
Nifedipineke! Hahah loving this
Lisinopriscilla, simvastatineke, amlodipien, codeĆÆneke ![]()
Die fabriek ligt voor mij steenworp afstand , maar denk bij Morris toch meer aan Van Morrison.
Ik vind de naam Kent overigens wel leuk, heb dat voor kind (met nog 100 namen) overwogen. maar dat is voor mij dan toch te veel sigaretten associatie (of Superman)
Helemaal akkoord, ben ook van Belgiƫ en hoor beide namen ook vaak al een beetje te vaak vind ik zelf. En van het merk nog nooit gehoord. Zelf vond ik vroeger Maurus leuk maar lijkt me nu verwarrend met Maurice en Morris.
Las net een artikel van iemand die de kinderen naar rivieren heeft genoemd, vond ze best mooi.
Meisje: Neva
Jongen: Tiber
Jongen: Isar
En nog een kindje Sava
Mooooi Neva en Sava!
Iemand hier uit de buurt heeft haar dochtertje Vika genoemd, vind ik ook super leuk!