Babynameninspiratie (Deel 1)

@Hihalarisch haha nee het is echt toeval. Gewoon een normale naam met normale spelling! Ben dus ook echt benieuwd of mensen er iets over gaan zeggen, of dat het niet eens gaat opvallen.

7 likes

Had @Merel niet iets soortelijks? Die er pas na de geboorte door de buurman (oid) op gewezen werd

4 likes

Een Nederlandse kennis van mij heeft een zoontje die Vuk heet. Vind ik toch best gedurfd
 :flushed:

4 likes

Babynamen top 10 uit 1923 :stuck_out_tongue_closed_eyes:

• Jan
  • Johannes
  • Hendrik
  • Cornelis
  • Willem
  • Pieter
  • Gerrit
  • Jacob
  • Jacobus
  • Petrus

0 stemmers

• Maria
  • Johanna
  • Anna
  • Cornelia
  • Adriana
  • Wilhelmina
  • Catharina
  • Hendrika
  • Elisabeth
  • Grietje

0 stemmers

2 likes

Ik vind Jacob en Anna allebei echt leuke namen haha

2 likes

Haha Ja ik dus ook! Echt grappig. En Willem en Jan zijn ook weer helemaal in

3 likes

Die hebben baarden!

5 likes

Wat zielig

2 likes

mind = blown toen ik erachter kwam dat het niet “Jan Piet, Joris en Corneel” is, maar “Jan, Pier, Tjores en Corneel” 
 bij deze! :dotted_line_face:

10 likes

Oh wth nooit geweten nee

4 likes

Ik had al die aanvullende namensets van die Kinder-app gekocht, er komen wel de meest bijzondere namen voorbij nu hoor haha. Heb nu de Pokémon set maar uitgezet, denkt dat een naam als Sudowoodoo weinig kans maakt.

18 likes

Ik vond dat ook echt de meest lullige aankoop. Aangeschaft en niks aan gehad.

3 likes

Daar ben ik inmiddels ook achter. :joy: En had verwacht dat vriend, gezien hij wel gekoppeld is in de app, de aanvullende namen ook te zien zou krijgen. Is dus ook niet zo. Schiet lekker op.

Ja is alleen als je dus extra namensets koopt!

Was een paar euro voor alle sets.

1 like

CharlĂšne, roepnaam Charlie

• Leuk
  • Mwoah
  • Niet leuk
  • Beetje kamp
  • Anders,

0 stemmers

2 likes

CharlĂšne leuk, Charlie niet

3 likes

Charlie leuk, CharlĂšne niet

97 likes

We komen gewoon echt niet uit de naam. We vinden er wel een paar leuk, maar gewoon niet echt een “dit is het” gevoel. Iemand nog leuke ideeĂ«n?

2 likes

Molly, Ava, Lara, Romee, Liva, Mia, Rosa, Jolie, Nola, Jule/Jula, Chloë, Joëlle, Kate, Indy, Abbey, Lexie, Estee?

8 likes

Zitten wel wat leuke tussen!

6 likes