Volgens mij is dat amper te horen. In Frankrijk is het trouwens uitsluitend een jongensnaam blijkbaar.
Ellis en Alice (Engels) is toch wel degelijk een andere uitspraak?
Ellis = ehhh zoals bel, lel, wel (e)
Alice = Apple, cat, that (ae)
Klein verschil, groot effect hier hoor je het wel goed (vind ik)
Ik vind Ellis hele leuke naam!
Toevallig dat hij ook Elliot heet
Leuke naam vind ik!
Yep, precies om deze reden heet mn zoontje geen Jack nu
Ohh ik vind een babynaam echt zo moeilijk om te bedenken! We hebben nu wel een lijstje met jongens en meisjesnamen (we weten het geslacht niet). Maar voor mij is er geen een die er écht uitspringt of favoriet is. Er zijn meerdere namen die ik leuk vind. Maar niet dat ik zeg oh ja zo gaat ons kind heten
Hoe lang hebben jullie nog de tijd ongeveer? Moeilijk is het hé?
Hier hetzelfde probleem. Hadden een meisjes naam waar we allebei enthousiast over waren maar nu we weten dat het een meisje word vind ik de naam opeens niet meer zo leuk
Ben nu 22 weken dus hebben nog wel even de tijd ook. Maar zou toch fijn zijn als je al een naam hebt waar je over uit bent. Scheelt weer nadenken haha
Gek is dat he? Net of die naam dan niet bij je kind past ofzo. Terwijl je nog geen idee hebt hoe je kind precies gaat zijn natuurlijk
Komt vast goed! Ik heb mn struggles hier ook wel gedeeld, uiteindelijk waren we er ook pas echt definitief uit met 36/37 weken
En uiteindelijk is dat ook nog steeds op tijd natuurlijk
Zijn ook genoeg mensen die pas definitief een naam kiezen na de geboorte. En dat is ook prima. Het komt uiteindelijk vast goed idd!
Wij waren er 2 dagen voor de inleiding over uit. Alleen de eerste periode had ik wel echt moeite met de naam onthouden . Ik vind het nu een geweldige naam en kan me niet meer anders voorstellen!
Voor een vriendin: meisjesnaam welke bij Jet past?
Lot, Saar, Pleun, Fien, Pien, Kiek, Floor
Pien, Fen, Lot, Lise, Merel, Roos, Bo? Ik merk dat ik een beetje in de korte namen ga maar misschien is juist een langere naam ook wel leuk.
Cato, Rosa, Malou, Lise, Lilou, Eef(je), Elin(e), Fenna, Lotte, Jade
Ik ken zusjes die Lot en Jet heten haha
Fiene, Nora, Anna, Tess, Pip, Mare, Diede, Veer, Niene, Lea, Mia, Maud, Yara
Wies, Kaat, Fem, Puck?
Wies vind ik erg leuk.
Voor de rest:
Josefien, Julia, Anouk, Bente en Coosje.