Babynameninspiratie (Deel 1)

Norah of Nena? :heart_eyes:

1 like

Mijke
Rose
Guusje
Mare
Sterre
Fien
Josje
Lieve

1 like

En ik heet natuurlijk weer Noah :joy::smiling_face_with_tear:

Maar klopt dit is in 95% van de gevallen waar hahaha

3 likes

Aah ja Milo en Milou wordt een beetje Fleur en Floris idd. I love Lena, dat is ook iets minder tijdsgebonden dan die andere namen die je noemt, wellicht vind je dat een voordeel.

6 likes

Philou?

1 like

Vind je Filou/Philou niks? Dat vind ik wel kunnen bij Milo.

Ik vind Lena trouwens echt een mooie naam. Was ook een van mijn lievelings (vriend vond het niks).

2 likes

Lara?

6 likes

Love Lena, hele mooie naam

5 likes

@DelilahBard @Hetty @Zitzak @Theekransje @Memento_mori

Deze passen allemaal goed in het rijtje, thanks!! Er gaan er weer een paar bij op onze lijst, eens kijken wat mijn man ervan vindt :grin:

1 like

Yalou ipv Milou?

1 like

Malou?

3 likes

Milo en Malou dat klinkt ook wel als een stripfiguur duo.

11 likes

Ik vind het wel meevallen, omdat de klemtoon bij beide namen anders ligt.

Zeg het maar eens 3x achter elkaar. Het is wel een tongbreker.

3 likes

Misschien Marlou, Manou, Dani of Loua?

1 like

Ik vind zelf lilou ook mooi

2 likes

Mijn dochter heet Milou Haha dus ik snap je! Andere namen die toen op mijn lijstje stonden:

• Nina
  • Lina
  • Tess
  • Maira/Mayra
  • Nola
  • Laurie
3 likes

Mijn man en ik zijn uit onze gezamenlijke top 3 namen. Zowel voor jongens als voor meisjes. Leek me van te voren echt onmogelijk! Maar ik zou tevreden zijn met elke naam die nu in de lijst staat. Zo gek dat we de naam van ons kindje dus eigenlijk al hebben (maar alleen nog niet weten welke van de 6 haha)

Namen die t niet zijn geworden ter inspiratie

Meisje
Emma
Anna
Roos
Ella
Veerle
Mila
Nora
Floor

Jongen
Luuk
Guus
Jip
Ezra
Job
Aron
Abel
Thomas

14 likes

@the.rebel.club Nora en Veerle stonden hier ook als kanshebbers!

Deze namen zijn bij ons lang blijven hangen, twee van onderstaande zijn nog aan het strijden voor de eerste plaats geloof ik. Maar ons kennende kan het zo weer wat anders worden.

Elin
Layla
Lea
Nora
Linde
Olivia
Lizzy
Romée
Elena
Veerle
Amber

3 likes

Wij zijn - zo goed als - uit 2 namen, nu nog zwanger worden haha :face_exhaling:

Maar goed dilemma: ik heb één directe collega en een minder directe collega waarvan beide honden precies die namen hebben. Note: de honden hebben mensen namen gekregen, geen typische honden namen.

Van die directe collega vind ik het geen probleem en zijzelf ook niet want heb al eens gepolst. Maar die andere collega mag ik écht niet/heb ik zelfs af gezeik mee.

Schijt aan hebben? Ze is toch niet forever m’n collega.

4 likes