Babynameninspiratie (Deel 1)

Fijn, geeft mij ook hoop :joy: ook nog tijd zat maar ben gewend dat mijn man en ik altijd op één lijn zitten en dat is dus met dit ineens niet zo :smiling_face_with_tear:

1 like

Haha uhm… idk vanuit een hele lijst namen naar elkaar roepen een lijstje van 10 namen die we allebei leuk vonden, toen daar allebei onze top 3 uit genoemd (en dat was wel echt heel gelukkig hetzelfde voor ons beiden, snap ook dat dat totaal anders kan zijn en da’s dan lastiger) en toen weken en weken over die namen nagedacht en stilletjes laten sudderen haha. En af en toe “nu staat deze voor mij op 1” of “ik dacht ineens eens aan die naam en toch leuker dan ik eerder dacht” of “ik denk eigenlijk wel dat we deze naam kunnen laten afvallen?” tegen elkaar zeggen. En zo zijn we er ineens gekomen ofzo?

3 likes

Uhm even gebrainstormd voor je. Misschien helemaaaaal niet in je straatje maar wel Scandinavische sferen geloof ik?

Filip
Olaf
Oscar/Oskar
Stan
Joppe
Arne/Arno
Otte
Jari
Odin

5 likes

Odin :blue_heart::blue_heart::blue_heart:

6 likes

Hoezo zoek je een naam, je hebt al een geweldig voorstel gekregen :laughing::joy:

3 likes

Klinkt heel stom maar ik vind de naam van ons kind (Bodi) ook leuk bij de naam van jouw kindje! Maar weet niet of jij dat ook vindt hahaha.

Edit: of Sam? Finn/Flynn, Fedde, Melle, Mick

5 likes

De naam van mijn kindje… weet je misschien nog :sweat_smile:

Het duurt nog even voordat wij het geslacht weten maar als het weer een jongetje is, wordt het ook echt moeilijk nog een naam te bedenken. De eerste keer was al bijna onmogelijk.

1 like

Vigo
Otis

6 likes

Ik vind Soren heel erg leuk! Las laatst dat rapper Donnie zo zijn kindje heeft genoemd en volgens mij heeft zijn andere kind Odin. Echt Scandinavische jongensnamen. Vriendin van mij is erg gek op Scandinavische namen en heeft een zoontje Malin genoemd.

Volgens mij had broodrooster ook altijd mooie Scandinavische suggesties

5 likes

Aaah dat vind ik leuk dat het de werknaam is! :heart_eyes::heart_eyes:

Als serieus voorstel vind ik Odin leuk! Of Jasper, Kasper, Christian, Nicolai Jari, als je het in de hoek van de andere naam wilt laten :grin:

4 likes

Oeh Tobias/toby :raised_hands:t5:

6 likes

Vind je Noah leuk? Of ook te populair misschien?

Edit: Tobi zat hier ook in de final top 5

5 likes

Tobias is leuk! Zat ook in onze top 3🥰

3 likes

Anders
Arnar
Bengt
Kari
Kurt
Per

1 like

In de Scandi sfeer: Rune, Sverre (v uitgesproken als w) Jeppe of Jorris?

1 like

Ik kan dan alleen nog maar aan Breivik denken

8 likes

En in nederland misschien sowieso geen handige naam.

8 likes

Is wel anders dan alle standaard Scandinavische namen in Nl. :wink:
Neem aan dat ze allemaal te Scandinavisch zijn, maar soms kom je zo op ideeën.

En Breivik was echt nooit in me opgekomen eigenlijk.

5 likes

Jonas, Stach, Magnus, Otto, Mels, Timar, Linus, Isaac, Tobin, Viktor, Julius, Elias, Sverre, Ezra, Benja, Sten, Joren/Jorn

Niet allemaal typisch Scandinavisch maar voor mij wel beetje dezelfde vibe

6 likes

MATS!

4 likes