Babynameninspiratie (Deel 1)

Aaah dat vind ik leuk dat het de werknaam is! :heart_eyes::heart_eyes:

Als serieus voorstel vind ik Odin leuk! Of Jasper, Kasper, Christian, Nicolai Jari, als je het in de hoek van de andere naam wilt laten :grin:

4 likes

Oeh Tobias/toby :raised_hands:t5:

6 likes

Vind je Noah leuk? Of ook te populair misschien?

Edit: Tobi zat hier ook in de final top 5

5 likes

Tobias is leuk! Zat ook in onze top 3🥰

3 likes

Anders
Arnar
Bengt
Kari
Kurt
Per

1 like

In de Scandi sfeer: Rune, Sverre (v uitgesproken als w) Jeppe of Jorris?

1 like

Ik kan dan alleen nog maar aan Breivik denken

8 likes

En in nederland misschien sowieso geen handige naam.

8 likes

Is wel anders dan alle standaard Scandinavische namen in Nl. :wink:
Neem aan dat ze allemaal te Scandinavisch zijn, maar soms kom je zo op ideeën.

En Breivik was echt nooit in me opgekomen eigenlijk.

5 likes

Jonas, Stach, Magnus, Otto, Mels, Timar, Linus, Isaac, Tobin, Viktor, Julius, Elias, Sverre, Ezra, Benja, Sten, Joren/Jorn

Niet allemaal typisch Scandinavisch maar voor mij wel beetje dezelfde vibe

6 likes

MATS!

4 likes

afbeelding

@Calypso Morris? Klinkt leuk samen

5 likes

Ons lijstje jongensnamen valt misschien ook wel in de categorie die jullie zoeken!

Nim
Abel
Ties
Olivier
Frank
Simon
Tijmen
Fedde
Rinse
Mats
Otte
Mathias
Hidde
Arlo
Odin

8 likes

Ik ken een heel leuk jongetje dat Cesar heet, vind dat zo’n leuke naam. En dan afkorting Sees.

Benja stond bij ons ook op het lijstje als we weer een jongen hadden gekregen of Ilja of Ischa.

@anon37686689 ben jij onderhand helemaal gewend aan de naam van je zoontje? Dat was een beetje een ding in het begin toch? Ik heb hetzelfde bij naam van dochtertje. Ze is nu al 3 maanden, maar moet nog steeds wennen ofzo. Terwijl ik dat bij mijn zoontje totaal niet had. Vanaf dag 1 was het gewoon goed.

2 likes
  • Sev
  • Sef
  • Seff

0 stemmers

We vinden dit een hele leuke naam, eigenlijk ook de enige naam die we beide leuk vinden, maar twijfelen nog een beetje over de schrijfwijze.
Uiteraard vind ik Sev leuk en man Sef haha :sweat_smile:

4 likes

Ooh heel leuk! Maar dan zeker Sev en niet Sef. Sef vind ik echt een schrijfwijze waarop je een hond die zo heet zou schrijven en Sev gewoon een hele leuke jongensnaam.

4 likes

Bij Sef heb ik meteen de associatie met de rapper Sef. Misschien een goed argument om je man te overtuigen van Sev. Tenzij hij het juist daarom met een f wil schrijven natuurlijk :sweat_smile:

3 likes

Sev kun je een associatie hebben met de rapper Sevn dus opzich

2 likes

Waarom Sev dan, is het een afkorting van iets met een v? Vind de uitspraak met een v ook een beetje gek. Je gaat toch Sef zeggen neem ik aan?

15 likes

Ja en dan moet hij zijn leven lang zeggen “Sef met een v”

6 likes