Ik stemde Bram, maar eigenlijk zijn ze allebei leuk bij de andere namen!
Vinden wij ook, we kunnen echt niet kiezen en het is een beetje om het even. Tijd begint nu wel te dringenā¦
Lastig⦠Is het een optie voor jullie om te kiezen als hij geboren is? Misschien is het dan ineens duidelijk of het een Bram of een Tijn is.
Ik vind Tijn leuker in jullie rijtje, maar Bram vind ik ook een leuke/lieve jongensnaam. Wel iets veelvoorkomender denk ik dan Tijn.
Zat ik ook aan te denken maar denk dat ik dan echt de druk voel de juiste naam te kiezen
Ik zou denk voor Tijn kiezen omdat je dan alle drie de namen - medeklinker - twee klinkers - medeklinker - hebt en daar houd ik van. Maar vind Bram ook een mega leuke naam.
Ja ik vind Tijn ook het leukst staan in het rijtje maar Bram klinkt er ook goed bij. Lastig hoor @Mietiesaurus
Klinkt de ene naam misschien beter icm de achternaam? Of anders de andere kinderen laten kiezen, als het jullie toch niet uitmaakt?
Ja dit is een leuk idee! Als het toch om het even is.
Oeh dat is ook een leuk idee. Zijn broertje noemt zichzelf als grapje regelmatig Tijn, naar een vriendje van het kdv. Hij praat nog niet zo goed dus we denken dat hij in eerste instantie in de war was en dacht dat hij Tijn heet kan wel raden waar hij voor kiest
En Floris of Florian? Ik vind Floor zo leuk voor een meisje en wil een jongens variant. Vind ze allebei wel wat kak klinken. Minder kak vind ik Willem ook heel leuk, jullie?
Sorry en ik weet niet hoe ik een poll moet makenā¦
- Willem
- Floris
- Florian
0 stemmers
Ik vind zelf Floris of Florian niet zo leuk, maar ik ken twee jongensFlooren en vind Floor echt een leuke unisexnaam (leuker dan voor een meisje ook persoonlijk).
Wat leuk dat jij jongens Floorāen kent! Ik ken 1 man van 80 die zo heet, maar heb het verder nooit gehoord. Vind het ook erg leuk, maar nog soort van āspannendā
En thanks voor de poll @Sproetjes
Ik vind Florian wel heel leuk Flo ook
In lijn met hierboven, wij vinden Julian (met een J en niet dj qua klank) heel leuk. Maar afgekort wordt het dan Juul. Wat wel weer een meisjes naam is .
Maar ik twijfel dus nog hoe erg ik dat vind?
Ik ken een Julian die je zo uitspreekt (wel geschreven als JulƩan en zijn moeder noemt hem regelmatig Juul. Ik heb eigenlijk nooit de associatie met een meisjesnaam.
Edit: ik bedenk net dat hij is vernoemd naar zijn opa Juul dus het is ook gewoon een prima jongensnaam.
Wij hebben heel lang Jules in ons hoofd gehad voor de tweede (uitgesproken als Sjuul). Ook nooit de associatie gehad met meisjesnaam en dan nog⦠onze oudste heet Sam en wordt vaak Sammie genoemd, vind ik ook meer āmeisjeā maar ach geen probleem toch verder.
Als je de naam + achternaam van je toekomstige kind zou googelen en het blijkt dat dit een succesvol model, een acteur of een olympisch topsporter is, danā¦
even er vanuit gegaan dat je je kind geen Sven Kramer of Tyra Banks noemt, minder bekende namen gaat het om
- Boeit mij dat nul
- Kies ik toch een andere naam
- Jammer, but okay
0 stemmers
Je kunt het ook niet afkorten? Of een andere bijnaam geven.