Babynameninspiratie (Deel 1)

Oh nee, vind ik echt helemaal niks haha! Maar idd wel origineel.

2 likes

Ik vind de naam persoonlijk ‘onaf’, alsof het een afkorting is. Zou dan zelf gaan voor Louis / Lewis / Louie, en dan Lou gewoon veel gebruiken als roepnaam.

14 likes

Die vinden wel allemaal niet leuk :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Ik vind Lou heel leuk!

Wij vonden zelf ook Joe leuk, misschien vinden jullie dat ook wat?

5 likes

Ja vind ik ook leuk, alleen niet icm de Hollandse achternaam van m’n vriend.

Maar goed, we hebben nog 28 weken en nog maar een paar weken tot we weten wat het wordt. Meeeeega nieuwsgierig!!

@Calypso :joy::crossed_fingers:

4 likes

Klein beetje verbaasd las ik dit als rijmend met Lou.

5 likes

Wat grappig, want wij hadden laatst het geinige plan om, als ik zwanger zou zijn, het kind de naam Lou te geven, ongeacht of het een jongen of een meisje is (dat weten we dan niet), beide even leuk dus! Alleen toen vond ik een andere jongensnaam die we óók heel leuk vinden en ik ben nog niet zwanger dus weet niet of dit idee ooit doorgaat, maar wel echt een heel leuke naam! Ik vind 'm zelf voor een jongen nét iets leuker dan voor een meisje.

5 likes

En Lodi voor een jongen?

3 likes

Ik hoor Lou vaker bij een meisje dus dat was mijn associatie maar het kan wel voor beide.
Loek vind ik voor een jongen ook een toffe naam, maar is wel veel minder internationaal.

3 likes

Hier stond hij voor beide op het lijstje. Kan prima!

1 like

Ik moet altijd meteen aan Lou Bega denken. Dus jongensnaam voor mij

4 likes

Voor mij voelt het ook gelijk als een jongensnaam, moet denken aan Lou Reed

9 likes

Ik vind dit echt 100% jongens naam, maar denk ook aan lou reed dus vind het meer bij een jongetje passen. Is persoonlijk maar kan beide :sweat_smile:

Edit; oh wat @Pawsible zegt dus

Samenvatting

5 likes
  • Noor
  • Noortje
  • Lot

0 stemmers

Wat vinden jullie leuker? Ons eerste kind heet Jula :slight_smile:

2 likes

Jula is superleuk, vind daar Noor heel leuk bij passen.

7 likes

Had eerst Lot gestemd. Maar bij jullie andere naam vind ik Noor leuker.

4 likes

Dan zou ik Nora ook heel leuk vinden! :heart_eyes:

9 likes

Same!

2 likes

Of Nore!

7 likes

Beide leuk. Ik vind Noor en Lot beide heel leuk bij Jula, misschien is Lot nog wel mijn favoriet. Vind de mismatch tussen een 1-lettergreep en 2-lettergreep naam heel lief.

6 likes