Babynameninspiratie (Deel 1)

Vind je Odin leuk? Wij twijfelden ook tot het laatst over Otis, ons zoontje heet nu Bodi. En Tobi vonden we ook erg leuk.

4 likes

Marcus, Stach, Boris, Niek, Rens, Alec, Lex, Manu, Jonas, Ivo, Casper, Tristan, Willem, Felix, Oscar, Abel, Isaac, Arthur, Seth

4 likes

Mijn vriend en ik zijn er nog steeds niet 100% over uit, we zoeken een stoere, korte jongensnaam die niet op een S eindigt. Len, Lev, Sev vind ik leuk maar vindt hij niets. Hij vindt Teun en Luuk leuk maar dat vind ik niets. Iemand tips?

1 like

Sem, Lio, Dane, Max, Finn, Remi, Levi, Jax, Yari, Mace (al heeft die wel een s klank)

1 like

Moos, Gus, Mas, Maas, Stef, Dex, Wes, Nimm, Lux, Raf, Jax, Ted

2 likes

ā€˜Onze’ naam zit hier tussen :sweat_smile: maar eindigt op een S en de achternaam begint met een S, daardoor twijfel ik nog steeds

2 likes

Ja die eis had ik even over het hoofd gezien :sweat_smile: Hangt denk ik erg van de combinatie af of het storend is. Maar als je er zelf al over twijfelt zou ik denk ik toch nog verder zoeken.

Ik dacht ook nog aan Siem, Sten, Joep, Loek, Tuur, Tijn, Mick, Jim, Xenn

4 likes

Ik ken vooral veel honden die Odin heten. Bodi en tobi zijn wel schattig inderdaad maar toch niet echt onze stijl. Alfie vinden we ook nog leuk

1 like

Ollie :blue_heart:

6 likes

Ole en Ollie zijn al genoemd.
Olle nog niet, dus bij deze :smile:

2 likes

@Izzie Jack, Ace, Avie, Leen, Duuk, Jake, Kane, Ben, Raf

1 like

Hoe zouden jullie de naam ā€˜Rosie’ uitspreken?

• Nederlandse uitspraak
  • Engelse uitspraak

0 stemmers

Stemlijstje meisjesnamen

• Nora
  • Evi
  • Anna
  • Rosie
  • Noor

0 stemmers

1 like

Super leuk lijstje hebben jullie.
Mss nog enkele kanshebbers August, Roman, Aster (Astor), Nobel, Boris

6 likes

Hihi de eerste vier namen die eindigden op s🄹

Ik vind Odin echt heel leuk, en ook geen hondennaam.

7 likes

Ja bij ons ook! Enige twijfel die ik nog heb is de match met de naam van ons eerste kindje. Maar vind het een superleuke naam. Alle andere namen die we leuk vinden staan ook in de top 10 populairste namen dus dat wil ik liever niet.

2 likes

Ugh ik zal echt water bij de wijn moeten gaan doen anders komen we er niet uit. Ik heb 3 namen maar mijn favoriet wilt hij gewoon Ʃcht niet

3 likes

En jouw favoriet als tweede naam? Dat was onze water bij de wijn. Ik was bang dat ik daar spijt van zou krijgen en vond het in het begin wel gek want ik had altijd gedacht dat ik een dochter zou hebben met die roepnaam, maar ben nu wel blij dat we het zo hebben opgelost.

Ja dat overwegen we, maar ben het er eigenlijk niet mee eens :face_exhaling: kind zal toch echt een naam nodig hebben haha! We hebben nog tijd, benieuwd hoe we er over een paar weken over denken.

4 likes

Gisteren ging ik uit eten met mijn man en hadden we een leuk gesprek over namen. Zit nog in mijn eerste trimester, dus alle tijd nog gelukkig. Maar jeetje best lastig he, een goeie naam vinden!!

Nu kwamen we uit bij een naam die we allebei heel leuk vinden, maar ik heb twee dingetjes… Het eerste is dat ik iemand ken met deze naam (wel andere spelling) met wie ik het contact niet zo leuk geĆ«indigd heb jaren terug. Waarschijnlijk dat die associatie wel weg gaat na een tijdje hoor. Heeft iemand daar ervaring mee?

En het tweede is dat de naam een heeeel klein beetje lijkt qua klank op de naam van onze kat hahah! Maar toch voelt 'ie wel anders aan.

Nouja best wel even puzzelen dus! Vonden jullie het makkelijk om een naam te bedenken?

3 likes

Dat tweede lijkt me geen probleem. Naam van mijn zoon klinkt heel erg als die van mijn hond, maar vond die naam gewoon zo leuk dat ik dacht schijt we doen het gewoon.
Levert eigenlijk nooit problemen op.

1 like