Welke spelling vind jij het beste?
- Luuk
- Luke
- Luc
- Ik heb nog een optie namelijk
0 stemmers
Welke spelling vind jij het beste?
0 stemmers
Ik zou Luke wel echt anders uitspreken dan Luc en Luuk, nl op zijn Engels ‘Loewk’
Bij Luc zou ik denk ik Lucas - roepnaam Luc doen. Weet niet waarom verder
Luque
Polletje:
0 stemmers
Thomas heeft bij ons lang in de lijst gestaan!
Bedankt voor de stemmen! Had eerst heel lang Bram in mijn hoofd maar ik word er niet echt verliefd op. Nu ik zie dat hij niet favoriet is doet het ook geen pijn goede test dit wel.
Ik dacht dat het zou gaan over de naam Polletje.
Polletje:
0 stemmers
Was er niet een boek Polleke oid? Volgens mij is Polly wel een naam die telkens meer in is net als Molly (en voor een kat Dolly)
Ja klopt, van Guus Kuijer (ook v Madelief)
Hier tips vragen
Wel grappig ik heb het echt andersom! Vond een jongensnaam zo moeilijk. Meisjesnamen hadden we veel meer op ons lijstje en bij jongens allemaal ‘wel leuk, maar voor het echt🤷🏼♀️’
Bij ons hielp het hardop gebruiken wel echt.
Wat wil je? Iets unieks, korts, traditioneel?
Hier hielp het wel dat we wel dezelfde smaak hebben en allebei niet van influencer-achtige namen houden.
Wij hebben ook nog een tijdje elkaars favo namen inderdaad hardop geoefend, maar uiteindelijk de eerste en enige naam die we beide leuk vinden gekozen
Ik vind meisjesnamen ook zoveel makkelijker, jongensnaam was lastig. Wij hebben ook veel rondgevraagd bij familie en vrienden voor inspiratie.
Fleur? Ik ken een heel lief, stoer meisje dat zo heet en moest even aan haar denken bij je post.
Marit?
Milou, Anna, Evi, Stella, Steffie, Maud, Bodien, Hedwig, Femke, Ella, Roos
edit: oh of Lotte, Merel, Lieke?
Waar in je omgeving? Ik zou je niet teveel laten tegenhouden door mensen die misschien wat verder weg staan. Mijn zoon heeft bijvoorbeeld een naam die een teamgenoot van mijn man ook heeft, en een studiegenoot die ik nog wel eens spreek heet ook zo. En onze jongens back up naam is dezelfde als die van het zoontje van een (wat verdere) vriend van ons! Als je geen andere namen kunt vinden die je mooier vindt zou ik echt niet settelen voor mediocre.
Marie, Fien, Lize?
Zou je de jongensnamen willen delen? Asking for a friend
Jula, Hazel, Lotta, Doris?
Saar, Mies/Mien, Ria, Margreet, Adriana, Lina, Bella, Diny (namen van mijn oma’s zitten hier tussen )