Fleur? Ik ken een heel lief, stoer meisje dat zo heet en moest even aan haar denken bij je post.
Marit?
Milou, Anna, Evi, Stella, Steffie, Maud, Bodien, Hedwig, Femke, Ella, Roos
edit: oh of Lotte, Merel, Lieke?
Waar in je omgeving? Ik zou je niet teveel laten tegenhouden door mensen die misschien wat verder weg staan. Mijn zoon heeft bijvoorbeeld een naam die een teamgenoot van mijn man ook heeft, en een studiegenoot die ik nog wel eens spreek heet ook zo. En onze jongens back up naam is dezelfde als die van het zoontje van een (wat verdere) vriend van ons! Als je geen andere namen kunt vinden die je mooier vindt zou ik echt niet settelen voor mediocre.
Marie, Fien, Lize?
Zou je de jongensnamen willen delen? Asking for a friend
Jula, Hazel, Lotta, Doris?
Saar, Mies/Mien, Ria, Margreet, Adriana, Lina, Bella, Diny (namen van mijn oma’s zitten hier tussen )
Hier zitten veel namen tussen die ik heel leuk vind, vooral Lev maar mijn vriend vindt dat onaf, alsof er iets mist. Maar ik ga het toch nog even proberen haha.
Otis, Beer, Sev vind ik ook heel leuk maar dat vindt mijn vriend dan weer te hip. Wij zijn er wel over uit nu alleen de naam bekt niet geweldig met de achternaam, dus daarom twijfel ik nog. Zo lastig!
Vind je vriend variaties van Mies ook niet leuk of wat er beetje op lijkt? Miesha, Mieke, Miese, Mise etc of zoek je toch totaal wat anders
Lena, Nora
Pippa, Puck (vind ik heel leuk)
Gaat hem ook niet worden helaas, hij is zo moeilijk met namen. Alleen de 2e naam was makkelijk, vernoemd naar opa
Wij hadden Adam ook hoog in ons lijstje (weet niet, maar had ook veel van @matroos die ik leuk vond)
Levijn met roepnaam Lev?
Wies?
Lea, Mia, Odile, Caro, Cleo, Sanna, Fien, Pia, Luus, Lenne, Imme/Imke, Lot, Nele?
Oh of Frida!
Fien, Soof, Cleo.
Tessel
Je hebt wat overlapping met de lijst die we hadden voor onze dochter. Staat zelfs een naam bij die mijn andere kind heeft.
Wat wij nog op de lijst hadden: Keet, Puck, Josje, Eefje.
Maar je weet eigenlijk niet eens of je een dochter krijgt toch? Als het heel frustrerend is deze zoektocht naar een leuke meisjesnaam zou ik even wachten tot je weet of het een meisje is Kan ook zijn dat als je daar wel zekerheid over hebt een naam voor jullie gaat “groeien” en je denkt verrek it was Suzie/Neeltje all the time