Dit hadden wij ook heel erg. Toen we eenmaal wisten wat het wordt waren we er zo uit
Jawel, we krijgen een dochter
Iedereen bedankt voor alle suggesties, we hebben weer veel ideeƫn
Door deze post ben ik weer in mijn eens in de zoveel tijd wanhopige zoektocht gegaan naar een ander iemand met mijn voornaam. Ooit kwam ik erachter dat er 1 geboren was in 2014 en er zou nu nog een ander of mogelijk dezelfde ook moeten zijn. Dus ik heb nog iets van 60 jaar om iemand met mijn eigen naam toevallig tegen het lijf te lopen. Kans van 3 op 17,5 miljoen-1.
Ik las dit artikel - via FeesBoek
Maar vind dje āsuper bijzondereā <25x gekozen namen lijst echt bijzonder!
https://www.mamamagazine.nl/aparte-jongensnamen-25-keer-gekozen-in-nederland/?
Namen als: Sander, Noa, Jaimy, Bjƶrn - zijn toch niet zo uniek ?!
Of: sifra, Renske, Thirza, Ivaā¦
Haha wat een gaar artikel, ook dit:
NOG MEER NAMEN GEĆNSPIREERD OP CHOCOLADE
Jongensnamen:
Cacao
Chocolat
Truffel
Hershey
Mocha
Fudge
Tobler
Rolo
Nutella
Ferrero
Meisjesnamen:
Cocoa
Bonbon
Ganache
Lindor
Marzipan
Mousse
Toffee
Godiva
Cadence (geĆÆnspireerd door Cadbury)
Reese
meine gute
Hallo dit zijn mijn kinderen. Fudge, Bonbon en Mousse. Hmm nee ik voel hem niet.
Ja DAT lijken me nou uniekere namen
Ik mis nog Ritter
Ja haha wss noemt niemand zn zoon nu Sander, omdat elke 35+ ongeveer zo heet (of Jeroen)
Die Milka in dat artikel met Kae en Lux. Beide leuke namen hoor, maar het lijkt zo ālook at meā
Milka is gewoon een naam uit de bijbel
Ja, Milka is denk ik wel een niet veel voorkomende naam. Ik wist zelf bijv niet dat het een bijbelse naam was.
Maar dat die dan zegt: āmijn kinderen hebben ook Ć©cht unieke namenā en dan lees je Kae en Lux. Niet top 10 namen ofzo, maar ook niet hihi niemand heet zo.
Milka komt sowieso meer voor in landen als Bosniƫ, Serviƫ, en Kroatiƫ.
Ik dacht dat we uit de naam waren, maar mān vriend heeft opeens een nieuwe optie opgerakeld haha. Zo lastig, het is ook totaal anders dan de rest van ons lijstje maar wel heel mooi. Misschien iets te chique naar mijn smaak. Wat is jullie associatie bij Emilia? (Ook qua uitspraak in het nl)
Geen associatie, mooie naam
Kan er een van het koningshuis zijn.
Klassieker die leuk af te korten is (Emmie, Millie, Lia, Lilia) in baby/peutertijd. Ik vind het een stijlvolle, tijdloze naam waar je ook op volwassen leeftijd goed mee voor de dag kunt komen. In tegenstelling tot Puck of Pip ofzo wat mij betreft
Mijn eerste associatie was Amelia Earhart (wat dus met een A is zag ik toen ik het googlede, dus mijn associatie klopt helemaal niet). Maar vind het een hele mooie naam! En wat hierboven wordt gezegd, klassiek en op leuke manieren af te korten.
Mooie naam! Beetje fancy
Ik vind het zoān mooie naam dat ik hem nu op mijn eigen lijstje heb gezet!
Heel mooi! Hier heeft Emily wel lang op het lijstje gestaan maar misschien is Emilia nog wel mooier! Ik vind het wel wat chique maar niet kak zoals Valentijn of Roderick ofzo.