Hele mooie tijdloze Franse namen! Je hoort ze steeds vaker.
Welke naam komt bij jullie naar voren en match dat qua smaak?
Liv, ellie, en lily. Liv vind ik leuk maar een bekende van ons hun dochter heet zo dus die staat hier niet op de lijst. Anders wel. De andere 2 zijn niet mijn smaak. Wat kwam er bij jou uit?
Ana, Mia en Hanna. Niet helemaal een match
Ik vind Mia wel echt heel lief haha. Stond hier wel op de lijst maar is het niet geworden. We overwegen hem als tweede naam
Amélie, Lilou, Louise. Niet mijn smaak maar toch zou de naam van mijn dochter niet gek staan in het rijtje.
Voor een meisje: Lore, Fien en Hanne. Lore / Lori wilde ik graag, maar mijn vriend niet.
Voor een jongen: Seppe, Robbe, Wout. Naam van mijn zoon zou er wel tussen passen.
Ik kreeg als eerste de naam van mijn oudste haha, de naam van de jongste zat in de quiz.
Anna, Ella en Lily. Ik vind het wel leuke namen maar geen namen die ik voor mân eigen kind zou kiezen.
Ellie, Lou en Lia
Lou vond ik oprecht leuk, Lia echt niets haha.
Naam van mijn dochter is wel echt andersđ
Is dit zo?
Ik hoor die naam eigenlijk nooit
Lina, Mila, Nora.
Vind Nora wel leuk maar scheelt 1 letter met mijn eigen naam dus dat zou ik nooit doen. De rest mwah.
Meisje: Nore, Elle en nel.
Nore heel mooi, maar ik vind de variant Ellis mooier. Mijn dochters naam is heel anders.
Jongen: lucas, lars en noah. Allemaal mijn smaak niet haha.
Finn, Mats en Lenn
Liv, Isa en Julia
Deze komen eigenlijk echt super goed overeen met mijn eigen lijstje/smaak! Alleen Mats vind ik wel een leuke naam maar zou ik zelf niet kiezen.
Ik krijg voor een jongen Jules, Lou en Lewis. Jules stond in mijn top 3 toen we een jongen kregen.
Voor meisjes krijg ik Amélie, Camille en Louise. Amélie stond bij mij ook hoog, maar wilde mijn vriend niet.
Jongen: Flor, Otis en Lars
Meisje: Liz, Lou en Ana
Lotte, Roos en mijn eigen naam.
Guus, Seppe en Felix.
lotte roos en ludo?
Ik krijg Louis, Maxime en Felix (zo heet onze kat)
Vond het wel grappig dat de naam van mân zoontje stond tussen de âgebruikers klikte ook opâ
Meisjesnamen: Camille, Olivia en Louise