Babynameninspiratie (Deel 1)

Hele mooie tijdloze Franse namen! Je hoort ze steeds vaker.

1 like

:sob:

2 likes

Welke naam komt bij jullie naar voren en match dat qua smaak?

4 likes

Liv, ellie, en lily. Liv vind ik leuk maar een bekende van ons hun dochter heet zo dus die staat hier niet op de lijst. Anders wel. De andere 2 zijn niet mijn smaak. Wat kwam er bij jou uit?

4 likes

Ana, Mia en Hanna. Niet helemaal een match

2 likes

Ik vind Mia wel echt heel lief haha. Stond hier wel op de lijst maar is het niet geworden. We overwegen hem als tweede naam

6 likes

Amélie, Lilou, Louise. Niet mijn smaak maar toch zou de naam van mijn dochter niet gek staan in het rijtje.

3 likes

Voor een meisje: Lore, Fien en Hanne. Lore / Lori wilde ik graag, maar mijn vriend niet.

Voor een jongen: Seppe, Robbe, Wout. Naam van mijn zoon zou er wel tussen passen.

3 likes

Ik kreeg als eerste de naam van mijn oudste haha, de naam van de jongste zat in de quiz.

4 likes

Anna, Ella en Lily. Ik vind het wel leuke namen maar geen namen die ik voor m’n eigen kind zou kiezen.

5 likes

Ellie, Lou en Lia

Lou vond ik oprecht leuk, Lia echt niets haha.
Naam van mijn dochter is wel echt anders😂

4 likes

Is dit zo?
Ik hoor die naam eigenlijk nooit

1 like

Lina, Mila, Nora.

Vind Nora wel leuk maar scheelt 1 letter met mijn eigen naam dus dat zou ik nooit doen. De rest mwah.

1 like

Meisje: Nore, Elle en nel.
Nore heel mooi, maar ik vind de variant Ellis mooier. Mijn dochters naam is heel anders.

Jongen: lucas, lars en noah. Allemaal mijn smaak niet haha.

1 like

Finn, Mats en Lenn
Liv, Isa en Julia

Deze komen eigenlijk echt super goed overeen met mijn eigen lijstje/smaak! Alleen Mats vind ik wel een leuke naam maar zou ik zelf niet kiezen.

5 likes

Ik krijg voor een jongen Jules, Lou en Lewis. Jules stond in mijn top 3 toen we een jongen kregen.
Voor meisjes krijg ik Amélie, Camille en Louise. Amélie stond bij mij ook hoog, maar wilde mijn vriend niet.

2 likes

Jongen: Flor, Otis en Lars
Meisje: Liz, Lou en Ana

4 likes

Lotte, Roos en mijn eigen naam.
Guus, Seppe en Felix.

2 likes

lotte roos en ludo? :eyes:

12 likes

Ik krijg Louis, Maxime en Felix (zo heet onze kat)
Vond het wel grappig dat de naam van m’n zoontje stond tussen de ‘gebruikers klikte ook op’
Meisjesnamen: Camille, Olivia en Louise

3 likes