Babynameninspiratie (Deel 1)

hahah sorry was vroeg, bedoelde meer beide kort & krachtig. Lucie hoor ik ook met regelmaat weer ja!

3 likes

Ik vind Lucie zelf ook eerder klassiek en daarom twijfelde ik wat. Ben blij om te horen dat veel mensen het toch vinden passen :blush:

4 likes

Leuk samen!

Mijn zoon en dochter hebben ook namen die ik in eerste instantie niet bij elkaar vond passen, waardoor we lang getwijfeld hebben. Toch gedaan, en inmiddels past het perfect
 al is het maar omdat je het 1000 keer achter elkaar zegt.

1 like

Morris?

1 like
  • Philip
  • Filip

0 stemmers

5 likes

Superleuke naam!

11 likes

Maar hoe wil je dat het uitgesproken wordt. Op z’n Engels, Nederlands of Frans?

2 likes

Wel gewoon op z’n Nederlands. Neigen wel meer naar de Ph-variant.

4 likes
  • JuliĂ«tte
  • Julie
  • AimĂ©e
  • Fleur
  • Jet

0 stemmers

1 like

Juul

10 likes

Ik kwam laatst ief tegen en vind het zo’n cute naam.

5 likes

Ik ken een meisje die iep heet. Vond dat een heel bijzondere en leuk klinkende naam. Paste ook echt bij haar

1 like

Ik vind die namen met hoofdletter I dan zo lelijk ogen. Iep en Ief, is toch meer Lep en Lef in mijn hoofd

29 likes

Haha ja had het ook eerst met hoofdletter geschreven en toen voor de duidelijkheid toch maar met kleine letters gedaan

3 likes

Ik vind ief ook een hele leuke naam. Maar een kennis van mij heeft een ief en op het geboorte kaartje van haar stond ief met een hoofdletter i. Waardoor dus inderdaad heel veel mensen dachten dat de baby Lef was genoemd.

1 like

Dan moet je vooral oppassen dat je geen schreefloos lettertype gebruikt op je geboortekaartje :sweat_smile:

4 likes

Bij ief heb ik de neiging om te denken dat iemand Yve niet kon spellen.

3 likes

Ik zou denken dat iemand Yves niet kon spellen :crazy_face:

31 likes

Ja zeg niet dat ik het wel kan😅

5 likes

AimĂ©e vind ik een hele mooie naam, alleen dacht m’n vriend er helaas anders over.