Ben jij mij? Ik viel ook voor bijbelse namen en mijn man voor Jan/Kees. Uiteindelijk is het een naam van je lijstje geworden.
Onze longlist:
Bram
Thomas
Robin
Abel
Rowan
Ivo
Boris
Berend
Max
Jimmy
Hugo
Ben jij mij? Ik viel ook voor bijbelse namen en mijn man voor Jan/Kees. Uiteindelijk is het een naam van je lijstje geworden.
Onze longlist:
Bram
Thomas
Robin
Abel
Rowan
Ivo
Boris
Berend
Max
Jimmy
Hugo
Aron/Lucas(Luuk)/Thomas(Thom)/Matteo
@death_by_sexy Ikzelf zou dat onhandig vinden en te weinig eigen voor een kindje.
Dus dat het onhandig is als anderen de namen noemen en de verkeerde opkijkt en dat jarenlang. Doordat de klanken dan zo dicht bij elkaar liggen qua klinkers ook.
Abel, Dorian, Elias, Ischa, Kaja, Salomon, Idris
Tijmen Gideon Julian juda Jozua ?
Doris/Dorus
Sasha
Kamiel
Help ons kiezenâŚ.
0 stemmers
Haha Juda vind ik oprecht de enige leuke naam
Alec, Tristan, Jonas, Niek, Wessel, Casper, Midas, Freek, Felix, Bruno, Nils, Melle, Hidde, Rein
Ja ik zou dat zelf wel een dealbreaker vinden. Wij hebben een jongensnaam laten vallen omdat het grotendeels dezelfde letters had als de naam van mijn man en bijna dezelfde afkorting.
Hendrik
Ivar?
Bedankt voor alle suggesties! Er zaten zeker wat interessante opties tussenđ
En waar zouden jullie voor kiezen uit deze super random lijst met meisjesnamen?
0 stemmers
Silas?
Vind Lando ook echt een fantastische naam. Wel op zân Engels uitgesproken.
Ik wilde voor een meisje graag Liva!
Onze zoon heet Ischa en valt ook wel in dit rijtje vermoed ik.
Vind dit zooooân mooie naam en zou dat heel graag willen als we ooit een zoon krijgen maar past helaas niet bij de naam van onze dochter
Ahh thanks jaaa ik snap wel wat je bedoelt, je wilt toch ergens dat de namen samen lekker bekken hè. Bijv een naam met de I of zelfs eindigend op een A zou voor ons nu ook wel afvallen denk ik
Maar de kinderen hebben die namen veel langer dan dat ze in duo-verband worden genoemd. Ik zou dit niet in de weg laten staan. Ok, misschien alleen als je dochter Isa heet.
Ik vind het ook lastig dat je wilt dat de namen van je kinderen bij elkaar passen maar dat dat dus helemaal niet het belangrijkste is.
Zouden jullie dit vinden kunnen? Wij hebben nu een Jeppe en Pleun en zouden dan voor een mogelijke derde Jens doen.
Ja het âkanâ wel hoor. Ik vind het persoonlijk niet passen maar dat komt door de associatie die ik met de naam Jens heb denk ik. Ik vind Jeppe en Pleun wat stoerdere namen en niet zo standaard, Jens is hier echt een beetje standaard en suffe naam (sorry ). Ik zou persoonlijk ook niet voor nog een naam met een J kiezen, vind het een beetje Jut & Jul ondanks dat Pleun er nog tussen zit.