Ik vond de Kinder namen app fijner dan Zwitsal!
En verder: Indie, Marley, Willow, Millie, Emmy, Maisie, Harper?
Ik vond de Kinder namen app fijner dan Zwitsal!
En verder: Indie, Marley, Willow, Millie, Emmy, Maisie, Harper?
Indie/Indy , Marley, Maisie vind ik ook heel leuk ja! Maar dat vindt hij niet leuk. Millie vinden we allebei wel leuk. Ik zal die namen app eens downloaden. Mia en Maya vinden we ook wel leuk. Ben benieuwd of er via die app matches uitkomen.
Oh nou vind hij Marley ineens wel leuk. Qua jongensnamen hebben we als match Mick, Marley, Vic, Scott, Jax. Maar het is niet dat ik die super vind. Vind Scott altijd al wel een leuke naam. Is best leuk om al over na te denken zo op een vrije dag haha we zitten fanatiek te swipen.
Oh en ik heb trouwens al wel jaren echt een zwak voor de naam AmĂ©lie. Vind ik mooi, lief, leuk, classy. Maarja, dat wordt al snel uitgesproken als Emily. Mân vriend kan AmĂ©lie zelfs amper uitspreken. Oh en @Lys ja ik houd altijd al van de naam James! Love it, helaas niet wederzijds. Volgens mân vriend wordt dat ook vaak afgekort naar Jamie in zijn omgeving.
Tate vind ik ook supertof!
Grappig dat ik wel vaker zie dat jongensnamen zo moeilijk zijn, maar ik ben superblij dat ik 2 jongens heb, want meisjesnamen zou echt een ramp geweest zijn!
Ohhh balen, hier nog niet gehoord dat 't werd afgekort, laatst zei zelfs iemand slim dat jullie een naam hebben gekozen die niet kan worden afgekort hahaha! Zelf zei ik wel toen die nog heel klein was vaak Jamesy.
Ahw jamesy klinkt zo liefđ. Wat vinden jullie van Scott? Of klinkt dat wat te hard? Oh en Robin voor een meisje vind ik ook altijd leuk.
Scott vind ik heel leuk! Robin ook, maar meer unisex dus je kan de vraag krijgen of 't een jongen is, maar dat zou mij er niet van weerhouden, wij vonden bijv Sam ook leuk voor een meisje.
Scott wordt dan natuurlijk vaak Scotty, maar ook leuk toch.
Als je eenmaal moeder bent is het echt ONMOGELIJK om de naam van je kind niet te verkorten, verlengen of verschattigen. Maar dat is dan helemaal niet erg.
Ik vind Robin voor een meisje ook leuk, veel leuker dan voor een jongen eigenlijk.
Tussen Flip en Mats kan ik niet kiezen, vind ik allebei niet zo. En mijn taal-neurotische kant kan er echt slecht tegen dat ze niet met hoofdletters geschreven zijn haha.
Milly (maar dan wel Millie) en Mara: heb over beiden nagedacht voor mân dochter maar ze heet nu Mila en we noemen haar regelmatig Millie dus 
Hier ook nog een rondje!
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
@Petitprince hier zitten een hoop van mân lievelingsnamen tussen! Annemijn, Madelief, Cato, Fleur en Guusje hebben we allemaal op ons lijstje gehad maar zijn het niet geworden. Ik vind Françoise ook prachtig maar ik wist al meteen dat mân man het daar noooit mee eens ging zijn.
Ik vind de namen die je noemt ook echt heel mooi, vandaar dat ik ze erbij had gezet.
Deze zijn de vorige keer al heel vaak de revu gepasseerd, maar niet gebruikt aangezien ik jongetjes kreeg.
Nu weer zwanger, weten het geslacht nog niet, maar waarschijnlijk wordt het wel een van bovenstaande als het een meisje blijkt te zijn.
Ik vind amadé zo een gave naam. Als tweede naam dan. Vriend vind het helemaal niks.
Heel leuk zo die polls en wat een leuke namen zeg! Zelfs sommige die ook nieuw zijn (en dus leuk origineel!) voor mij als juf! Ik lees lekker mee!
Mn naam staat hier tussen voel me helemaal vereerd 

Leuke poll. Veel namen kijken op elkaar en dan ineens een Pip en Emilia haha. Ik heb een aantal dagen geleden gedroomd dat ik een dochter kreeg (ik geloof echt niet in dromen btw) en die heette Abby/Abbey? En in mijn droom kwam ik er maar niet uit hoe het geschreven moest worden en moest worden aangegeven in het gemeentehuis. Het was heel stressvol, ook omdat ze maar 3 cm was en telkens in het hoeslaken verdween. 

En Paco vind ik dus wel een echte huisdierennaam. Oh en ik vind Jip echt zoân leuke naam he!
Dan ik ook een, maar dan jongensnamen:
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Jip:
(Kies ik overigens zelf zeker niet maar wel heel leuk) en het is idd unisex maar ben benieuwd naar jullie mening.
0 stemmers
Ik vind jip zelf zoo leuk, maar mijn vriend blijft het uitspreken als cjhip. Nouuuu, neh.
Ik vind het net zo goed voor meisjes kunnen, maar omdat ik meer mannelijke Jips ken denk ik er eerder aan als jongensnaam.
Ik heb gestemd voor jongens, maar ik âkenâ ook een meisje dat Jip heet. Bij haar past die naam gewoon heel goed op een of andere manier
Ik vind Jip trouwens een leuke naam voor een klein kind/baby. Maar een vent van 50 die zich voorstelt als Jip⊠nee ik vind het echt een kindernaam 
Hebben jullie dat ook bij sommige namen?