Ik vind amadé zo een gave naam. Als tweede naam dan. Vriend vind het helemaal niks.
Heel leuk zo die polls en wat een leuke namen zeg! Zelfs sommige die ook nieuw zijn (en dus leuk origineel!) voor mij als juf! Ik lees lekker mee!
Mn naam staat hier tussen voel me helemaal vereerd
Leuke poll. Veel namen kijken op elkaar en dan ineens een Pip en Emilia haha. Ik heb een aantal dagen geleden gedroomd dat ik een dochter kreeg (ik geloof echt niet in dromen btw) en die heette Abby/Abbey? En in mijn droom kwam ik er maar niet uit hoe het geschreven moest worden en moest worden aangegeven in het gemeentehuis. Het was heel stressvol, ook omdat ze maar 3 cm was en telkens in het hoeslaken verdween.
En Paco vind ik dus wel een echte huisdierennaam. Oh en ik vind Jip echt zo’n leuke naam he!
Dan ik ook een, maar dan jongensnamen:
- Ben
- Ties
0 stemmers
- Jitze
- Niek
0 stemmers
- Sep
- Noud
0 stemmers
Jip:
(Kies ik overigens zelf zeker niet maar wel heel leuk) en het is idd unisex maar ben benieuwd naar jullie mening.
- Vind ik meer een meisjesnaam
- Vind ik meer een jongensnaam
0 stemmers
Ik vind jip zelf zoo leuk, maar mijn vriend blijft het uitspreken als cjhip. Nouuuu, neh.
Ik vind het net zo goed voor meisjes kunnen, maar omdat ik meer mannelijke Jips ken denk ik er eerder aan als jongensnaam.
Ik heb gestemd voor jongens, maar ik ‘ken’ ook een meisje dat Jip heet. Bij haar past die naam gewoon heel goed op een of andere manier
Ik vind Jip trouwens een leuke naam voor een klein kind/baby. Maar een vent van 50 die zich voorstelt als Jip… nee ik vind het echt een kindernaam
Hebben jullie dat ook bij sommige namen?
Ik vind Jip een jongensnaam vanwege Jip en Janneke. Jip is daar een jongen
Ja, eens. Love Willem en Leo!
Ik vind Jip echt een superleuke naam en hebben we ook serieus overwogen voor onze jongste, maar met 37 weken zwangerschap om bovenstaande reden inderdaad toch maar niet gedaan. toen nog last minute een andere naam gekozen dus.
Ik vind het juist handig om een naam te kiezen die je op latere leeftijd “volwassen” kan maken, zoals bij Rosie. Ze kan er later zelf voor kiezen om zich voor te stellen als Rose/Roos. Zo wilde ik mijn dochter graag Saartje noemen en als ze het zelf dan niet meer leuk zou vinden, kan het Saar worden. Zelf hou ik gewoon erg van verkleinnamen. Ik ken heel veel mensen die dit hebben gedaan:
Nicky - Nick
Kimberly - Kim
Micheal - Mike
Bobby - Bob
Ben alleen in verwachting van een zoon, dus gaat voor mij niet meer op.
- Eva
- Ivy
0 stemmers
Oh en nog een:
- Julia
- Julie
0 stemmers
Ik vind Julia altijd al mooi maar ook weer erg standaard plus het komt in m’n familie voor.
- Chris
- Luuk/Luke
0 stemmers
Ik denk dat het een impopulaire mening is dat ik de naam Chris mooi vind dus ik kan het nu gelijk testen haha.
Oeee ja, heb echt een zwak voor die naam!
Meisjesnaam:
- Rosie (misschien later Rose)
- Lizzie (Liz)
0 stemmers
- Scott
- Maddox
0 stemmers
En aan de drugs gaat
Ik moest hier echt lang over nadenken haha. Maar snap hem nu