Babynameninspiratie (Deel 1)

Ik vind Jip een jongensnaam vanwege Jip en Janneke. Jip is daar een jongen

2 likes

Ja, eens. Love Willem en Leo!

1 like

Ik vind Jip echt een superleuke naam en hebben we ook serieus overwogen voor onze jongste, maar met 37 weken zwangerschap om bovenstaande reden inderdaad toch maar niet gedaan. :see_no_evil: toen nog last minute een andere naam gekozen dus.

2 likes

Ik vind het juist handig om een naam te kiezen die je op latere leeftijd “volwassen” kan maken, zoals bij Rosie. Ze kan er later zelf voor kiezen om zich voor te stellen als Rose/Roos. Zo wilde ik mijn dochter graag Saartje noemen en als ze het zelf dan niet meer leuk zou vinden, kan het Saar worden. Zelf hou ik gewoon erg van verkleinnamen. Ik ken heel veel mensen die dit hebben gedaan:
Nicky - Nick
Kimberly - Kim
Micheal - Mike
Bobby - Bob

Ben alleen in verwachting van een zoon, dus gaat voor mij niet meer op. :grimacing:

1 like
  • Eva
  • Ivy

0 stemmers

Oh en nog een:

• Julia
  • Julie

0 stemmers

Ik vind Julia altijd al mooi maar ook weer erg standaard plus het komt in m’n familie voor.

• Chris
  • Luuk/Luke

0 stemmers

Ik denk dat het een impopulaire mening is dat ik de naam Chris mooi vind dus ik kan het nu gelijk testen haha.

Ik denk direct aan al die knappe Chris’ses (?) :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Oeee ja, heb echt een zwak voor die naam!

Meisjesnaam:

• Rosie (misschien later Rose)
  • Lizzie (Liz)

0 stemmers

1 like
  • Scott
  • Maddox

0 stemmers

En aan de drugs gaat

3 likes

Ik moest hier echt lang over nadenken haha. Maar snap hem nu :grin:

1 like

Maar dan ben jij de oudste dus zou het andersom zijn :stuck_out_tongue: haha nee snap heel goed dat die naam dan afvalt.

1 like

Ik vind Teddy echt een hele schattige meisjesnaam! Maar wel wat leuker voor baby’s en kleuters en als volwassene niet echt meer

5 likes

Ik vind het beide namen die leuk zijn tot een jaar of 4. Ik zou zelf ook niet graag zo heten, vind het te kinderlijk.

2 likes

ik vind Kris ook leuk

1 like
  • Otis
  • Odin

0 stemmers

• Ferd
  • Fred

0 stemmers

Als wij in VK hadden gewoond, had ons zoontje (in wording) Otis geheten. Ik vind het in het engels een veel mooiere naam dan hoe ze het hier uitspreken.

Ik vind die namen polls invullen veel te leuk

• Donna
  • Bella

0 stemmers

• Hailey
  • Holly

0 stemmers

• Vanessa
  • Sienna

0 stemmers

• Luca
  • Jesse

0 stemmers

• Colin
  • Flynn

0 stemmers

• Luke
  • Luca

0 stemmers

• Nova
  • Stella

0 stemmers

• Becca
  • Djenna

0 stemmers

• Daley
  • Finley

0 stemmers

Sommige kan ik gewoon niet kiezen omdat ze allebei echt totaal m’n smaak niet zijn

37 likes