Maar dan ben jij de oudste dus zou het andersom zijn haha nee snap heel goed dat die naam dan afvalt.
Ik vind Teddy echt een hele schattige meisjesnaam! Maar wel wat leuker voor baby’s en kleuters en als volwassene niet echt meer
Ik vind het beide namen die leuk zijn tot een jaar of 4. Ik zou zelf ook niet graag zo heten, vind het te kinderlijk.
ik vind Kris ook leuk
- Otis
- Odin
0 stemmers
- Ferd
- Fred
0 stemmers
Als wij in VK hadden gewoond, had ons zoontje (in wording) Otis geheten. Ik vind het in het engels een veel mooiere naam dan hoe ze het hier uitspreken.
Ik vind die namen polls invullen veel te leuk
- Donna
- Bella
0 stemmers
- Hailey
- Holly
0 stemmers
- Vanessa
- Sienna
0 stemmers
- Luca
- Jesse
0 stemmers
- Colin
- Flynn
0 stemmers
- Luke
- Luca
0 stemmers
- Nova
- Stella
0 stemmers
- Becca
- Djenna
0 stemmers
- Daley
- Finley
0 stemmers
Sommige kan ik gewoon niet kiezen omdat ze allebei echt totaal m’n smaak niet zijn
Ik heb er een paar namen in gegooid die ik zelf ook vreselijk vind maar heb er ook juist een paar van mijn favo namen tussen gegooid haha
Ja heb ik ook maar dan probeer ik toch de (nipt) minst erge te kiezen, haha.
- Sebastiaan
- Benjamin
0 stemmers
- Ivan
- Joas
0 stemmers
- Wout
- Daan
0 stemmers
- Lena
- Janne
0 stemmers
- Maira
- Iris
0 stemmers
- Evanna
- Eva
- Anna
0 stemmers
Ik hen Charlie gestemd maar die vind ik dan eigenlijk alleen leuk bij een meisje
Ik vind het ook een leuk spelletje, maar dan vooral met namen die juist een beetje verschillende stijlen zijn. Dus ik gooi er daar ook een paar van in!
- Joyce
- Rosemarie
0 stemmers
- Aiden
- Pepijn
0 stemmers
- Vanessa
- Pomme
0 stemmers
- Boaz
- Mark
0 stemmers
Misschien een beetje vanzelfsprekend maar spreek je aiden uit als ayden? Eden? Naja dat is praktisch hetzelfde haha
Nog een poll. Zijn trouwens niet namen waar ik zelf ooit voor zou kiezen.
- Fieke
- Florence
0 stemmers
- Pip
- Wiep
0 stemmers
Bij de meeste mensen kan je trouwens wel een beetje inschatten wat voor soort stijl naam ze kiezen. Nou is 1 net vader geworden en ik dacht al of het is iets van Rosalie/Anneroos of juist iets van Pip/puck. Die stijl van het laatste werd het.
Mag je van mij zelf weten haha, maar ik dacht aan Eej-duhn, Jayden zonder J zeg maar.
Ik vind het grappig dat Rosemarie zo van Joyce wint, ik dacht dat dat te tuttig of oubollig zou kunnen zijn! Ik vind het zelf wel ook een leuke naam en heb m’n Sims-baby laatst zo genoemd haha
- Thom
- Jesse
0 stemmers
- Bas
- Simon
0 stemmers
- Noud
- Anne
0 stemmers
- Hidde
- Fedde
0 stemmers
- Sander
- Jayden
0 stemmers
- Giovanni
- Mario
0 stemmers
- Zayn
- Achmed
0 stemmers
- Romée
- Simone
0 stemmers
- Janne
- Kirsten
0 stemmers
- Katy
- Mirthe
0 stemmers
- Julia
- Annemijn
0 stemmers
- Karen
- Jacqueline
0 stemmers
- Petra
- Laura
0 stemmers
- Lieke
- Lynn
0 stemmers
- Angelique
- Linda
0 stemmers
Ik vind Rosemarie ook oubollig maar Joyce vind ik echt een lelijke naam en ook gedateerd maar van Rosemarie kun je nog wel iets leuks van maken vind ik.
Leuke namen! Ik vond Lou een hele leuke optie voor ons meisje, maar mijn vriend was minder enthousiast. Charlie hebben we wel serieus overwogen maar is het uiteindelijk niet geworden.