Babynameninspiratie (Deel 1)

Haha oké, dan heb ik misschien de hipheid van Joyce ook verkeerd ingeschat :joy:

1 like

Ik vind het zo grappig om te zien dat als ik zelf stem in van die polletjes, over het algemeen hetzelfde kies als anderen. En dat diegene die tot nu gestemd hebben op ‘mijn namen’, het andere kiezen dan ik zelf had gekozen :sweat_smile:

2 likes

Oh was trouwens niet de bedoeling om die namen af te kraken. Die poll was toch niet voor je eigen babynamen bedoelt toch?

1 like

Haha ik vind sommige opties allebei te lelijk om een keuze tussen te maken😂 sorrynotsorry

8 likes

Oh no worries haha, uit vooral je mening. Ik heb er zelf wel een paar tussen staan die ik leuk vind, maar ook die ik juist stom vind of waar ik niks mee heb maar die gewoon interessant zijn om te vergelijken.

Ik vind bijvoorbeeld dus Rosemarie leuk en vond Joyce vooral gewoon verschillend genoeg was om ze tegenover elkaar te zetten :blush:

1 like

Ik kan er niks aan doen, maar als ik de naam Oscar zie dan krijg ik gelijk dit plaatje in mijn hoofd…

7 likes

Oh het was niet lullig bedoeld ofzo hoor. Maar ik ga ff kijken of ik een poll kan maken, hoop dat t lukt

• Seppe
  • Fender

0 stemmers

• Jax
  • Dex

0 stemmers

• Zoë
  • Noa

0 stemmers

• Stella
  • Olivia

0 stemmers

Ik wil onze zoon zo graag Hugo noemen maar mijn man vind dat dus echt stom :pensive: Ik vind het een vrolijke naam.

1 like

Haha hier staan 2 van mijn namen tussen. Niet m’n voornaam btw. Die staat weer in een andere poll.

1 like

Hier hetzelfde! M’n man heeft de associatie met het merk Hugo Boss… Zo jammer want ik vind het zo’n leuke naam.

Sowieso heb je soms echt hele nare associaties bij een naam. Dat heb ik bijv. Bij de naam Dex, dat was echt zo’n rotjoch die ik als kind zo haatte. En die naam gelijk associeer met een vervelend etterbakje. En Mariël met aanstellerige huilers.

1 like

Nee mijn eigen namen, en ik denk dat dat de namen van jouw dochters zijn. Maar dat is niet mijn roepnaam. Maar mijn doopnamen/meerdere namen. Wel toevallig.
1 naam schrijf je bij mij wel anders, vind jouw manier leuker.

1 like
  • Philou
  • Marlou
  • Milou
  • Loulou
  • Lou

0 stemmers

Ik zou nooit voor een naam met Lou kunnen kiezen omdat dat in m’n zus haar naam zit. En ze Loetje/lou enzo werd genoemd.

1 like

Haha heel goed, langzaam aan het idee laten wennen. :wink:

1 like

Jongensnamen blijven lastig. M’n vriend en ik zitten over het algemeen echt op 1 lijn. Toen zei hij dat hij Jayden mooi vond en ik zei NOO EWLL. Ik was vergeten dat het zoontje van z’n lievelingszus zo heet. :weary: Toen zei ik maar nee maar dat past ook niet bij Holly enzo.

1 like

Leuk die polls. Ik doe er even een paar met mijn favo jongensnamen.

• Boaz
  • Bod(h)i
  • James
  • Noah

0 stemmers

• Flynn
  • Ted
  • Loek
  • Nolan

0 stemmers

• Felix
  • Siem
  • Luca
  • Abel

0 stemmers

• Mick
  • Lucas
  • Tobi
  • Joas

0 stemmers

• Benja
  • Jonah
  • Zias
  • Seph

0 stemmers

Misschien gooi ik mijn meisjeslijst er straks ook nog in

Dit moet per se op z’n Engels uit te spreken zijn anders had ik veel andere namen leuk gevonden maar de keuze wordt beperkt. Ik wil het dan wel wat meer op z’n Nederlands schrijven denk ik.

• Joah
  • Luuk
  • Mika
  • Milo
  • Mick
  • Eden
  • Jim
  • Finn
  • Mace

0 stemmers

Van dit rijtje vind ik Finn wel echt het mooist, maar vind die naam aan de andere kant juist ook helemaal niet meer leuk omdat je die superveel hoort de laatste paar jaren.

Klopt, echt amper origineel. Het moet gewoon per se een Engelse naam zijn/Engels uit te spreken. En daarvan vind ik van mannennamen al zoveel stom. En van die namen als Simon, Alex , Robin, maar ook Jim die dragen mannen bijv. In de VS die nu 50 zijn. En dan vindt m’n vriend dat natuurlijk ouwe lullen namen. Ik vond trouwens Joah wel leuk, Noah maar dan toch met de J. Heeeeel speciaal😂 dan wel DJOWA, en geen JOO-AH

Veel mooie namen vind ik. Mijn naam staat er ook tussen (Vera), leuk dat daar ook op was gestemd