Wij denken voor een meisje aan Zoey, vind ik heel leuk, wat vinden jullie?
Voor jongens zijn we er nog niet zo uit, we houden van namen die ook goed internationaal kunnen. Mason stond op ons lijstje vele anderen zijn afgevallen al, wat vinden jullie van Mason?
Ik vind Kiki wel een leuke naam, ik wist niet dat het in Spanje iets betekende haha
Ik vind het allebei hele toffe namen! De meisjesnaam staat ook op mijn lijstje, maar toen ik net op mezelf woonde had ik een hamster die zo heette en best oud werd voor een hamster en mijn man kan het niet los zien van dat beestje 
De jongensnaam vind ik ook heel tof!
Haha rot is dat he die associaties, hebben wij er ook enorm veel van
Vind de meisjesnaam erg leuk, die staat/stond ook op ons lijstje. De jongensnaam vind ik ook leuk maar zou ik zelf niet kiezen. Doen wat voor jullie goed voelt! 
Mason vind ik heel gaaf! Zoey ook, maar dan geschreven als Zoƫ 
Super leuk! Wij hadden beide namen op ons lijstjes voor de kinderen. Zoey afgevallen omdat het mij zusjes 2e naam is en Mason omdat die in onze kringen meerdere keren voorkomt.
- Lana
- Emily
0 stemmers
Edit: had een hele hoop polls aangemaakt, maar ik krijg steeds een foutmelding 
Emily, want sinds ik weet wat Lana omgedraaid is kan ik het geen leuke naam meer vinden 
Omg dit is echt zoān gevalletje als je het eenmaal weet⦠nu kan ik ook niet meer normaal naar die naam kijken 
Oh God no 
Ja nou precies. Ik ging dus ook knippen en plakken
beetje jammer. Misschien morgen nieuwe poging, op de juiste manier.
Ben ik weer! Waar kijken /lezen jullie voor inspiratie? Ik vind de namen apps niet zo, gebruiken jullie nog iets anders?
Wij zoeken dus een meisjesnaam, liefst niet eindigend op -a. Het liefst ook een naam die internationaal redelijk makkelijk uit te spreken is.
Wat we/ik leuke namen vinden:
Olivia
Nina
Nine
Esmee
Nore
Julie
Evi
Isa(bel)
Hebben jullie nog ideeƫn?
ik zocht vaak op instagram
op hashtags zoals #geboortekaartje
Lynn
Fien
Faye
Alle meisjesnamen die in 2019 vaker dan 25 keer gegeven zijn, gesorteerd op frequentie
Lily
Is ook nog een optie
Die eerste twee stonden op mān lijstje maar dat zou inderdaad wel een flinke uitdaging voor schoonfamilie zijn om goed uit te spreken haha.
@Mhysa Sofie/Sophie wilden we eigenlijk voor L., vind het nog steeds een mooie naam maar toch iets te populair.
Bedankt voor de suggesties! Er zitten zeker namen bij die ik leuk vind, ook een aantal die ik al op mān lijstje had 
Klinkt goed, ik ga kijken!
Oh jij bent Belgisch he? (Aan je namen te zien, ben zelf ook fan van vele
)
NoƩmie
Amelie
Feline
ChloƩ
Suze
Susan
Elle
Fien