Babynameninspiratie (Deel 1)

Ik had weer eens zin in een poll.

• Pomme
  • Fiep

0 stemmers

• Mees
  • Noah

0 stemmers

• Elin
  • Yara

0 stemmers

• Sam
  • Daan

0 stemmers

• Levi
  • Noud

0 stemmers

• Isa
  • Belle

0 stemmers

• Scottie
  • Georgie

0 stemmers

• Joey
  • Dax

0 stemmers

1 like

Mijn dochter heeft mijn achternaam als derde naam. Dat vond ik nog best een goede oplossing

2 likes

Wat vinden jullie van de naam Kiki (voor een meisje) ? Het schijnt dat het in het Spaans een schunnige betekenis heeft - al ken ik het daar juist als afkorting voor een jongensnaam - maar ik kan dit zo snel nergens bevestigd krijgen :thinking:

2 likes

Een vriendin van mij heet zo! Vind het een heel leuke naam!

Ik ken best veel Kiki’s, in NL een best wel veelvoorkomende naam denk ik dus? Maar ik vind het ook wel een leuke naam.

2 likes

Heel leuk!

Gelukkig, ik ben vast aan het oriƫnteren op babynamen en ik zou het toch vervelend vinden als het in het Spaans echt een belachelijke naam zou zijn, maar dat valt dus best mee begrijp ik :sweat_smile: vind het zelf ook enorm leuk (nu vriendlief nog haha)

Ik heb het even aan mijn man gevraagd, hij zegt dat dat iets is wat in de jaren 80 werd gezegd, maar nu niet meer. Dus mensen weten wel wat het betekent, maar het wordt niet echt meer gebruikt. Ik woon hier zes jaar en had het ook nog nooit gehoord.

1 like

Bedankt !! Dan blijft die in de lijst staan :+1:

Wij denken voor een meisje aan Zoey, vind ik heel leuk, wat vinden jullie?
Voor jongens zijn we er nog niet zo uit, we houden van namen die ook goed internationaal kunnen. Mason stond op ons lijstje vele anderen zijn afgevallen al, wat vinden jullie van Mason?

1 like

Ik vind Kiki wel een leuke naam, ik wist niet dat het in Spanje iets betekende haha

Ik vind het allebei hele toffe namen! De meisjesnaam staat ook op mijn lijstje, maar toen ik net op mezelf woonde had ik een hamster die zo heette en best oud werd voor een hamster en mijn man kan het niet los zien van dat beestje :roll_eyes:

De jongensnaam vind ik ook heel tof!

1 like

Haha rot is dat he die associaties, hebben wij er ook enorm veel van

1 like

Vind de meisjesnaam erg leuk, die staat/stond ook op ons lijstje. De jongensnaam vind ik ook leuk maar zou ik zelf niet kiezen. Doen wat voor jullie goed voelt! :hugs:

Mason vind ik heel gaaf! Zoey ook, maar dan geschreven als Zoƫ :blush:

Super leuk! Wij hadden beide namen op ons lijstjes voor de kinderen. Zoey afgevallen omdat het mij zusjes 2e naam is en Mason omdat die in onze kringen meerdere keren voorkomt.

• Lana
  • Emily

0 stemmers

Edit: had een hele hoop polls aangemaakt, maar ik krijg steeds een foutmelding :cry:

Emily, want sinds ik weet wat Lana omgedraaid is kan ik het geen leuke naam meer vinden :sob:

16 likes

Omg dit is echt zo’n gevalletje als je het eenmaal weet… nu kan ik ook niet meer normaal naar die naam kijken :joy:

6 likes

Oh God no :sob:

3 likes