Babynameninspiratie (Deel 1)

Heel mooi! <3

1 like

Ik vind het stom dat ik bij al die polls stem op de naam die de meeste stemmen heeft gekregen haha, dacht ook eens een originele mening te hebben

4 likes

Hahaha mijn vriend zei gister toevallig tegen mij: ‘Als we ooit nog een dochter krijgen, wat vind je van de naam Loua?’ :smile:

7 likes

Ja. Ik werk in het onderwijs en bepaalde namen komen gewoon heel vaak terug. Ik vind bijv. de naam Emma prachtig, maar ik had vorig jaar een klas met 3 Emma’s. Dat was voor hen niet leuk en voor mij erg onhandig.

2 likes

Noud, Stef, Tijn, Thijs, Ruben, Jelle, Stijn?
Vind zelf Siem heeel leuk.

2 likes

Noud
Mees
Daan
Lucas
Bas
Casper

1 like

Koen, Pepijn, Stan, Stijn, Wouter, Niek, Mees.

Bram vind ik heel mooi bij jullie J!

Edit: Abel of Adam?

2 likes

Bram heeft zijn piek een paar jaar geleden al gehad. Is wel nog populair, maar niet meer in opkomst (piek in 2012 met meer dan 800 jongens met die naam, vorig jaar 531)

1 like

Hahaha, ja dat is natuurlijk een voordeel. Ik vind het nog wel eens sneu wanneer er een vervelende en een lieve Thijs is de klas zit. Dan roep je boos “Thijs!!” en schattige Thijs direct in paniek waar vervelende Thijs gewoon lekker doorgaat.

2 likes

+1 voor Thijs :see_no_evil::heart:

Op mijn lijstje stond nog (maar familie etc dus kon niet) …:

• Ruben (deze wilde ik zo graag maar m’n zwager heet zo. Maar als m’n schoonzus het ooit uitmaakt dan moet ik gewoon nog een jongetje om die naam alsnog te kunnen geven :joy::joy::joy:. En anders neem ik een hond ofzo, zodat iig niemand anders ‘m neemt :joy:)
  • Noud (was E d’r alternatief)
  • Daniël (en zal waarschijnlijk Daan worden in dagelijks leven)
  • Casper
2 likes

Ik ken die lieve natuurlijk haha.
Wat een hoop Posts met Thijs haha :see_no_evil::joy:

1 like

Abel, Rein, Tim/Timme, Lars, Stef/Steef, Rick, Jort, Siem, Gijs, Wout, Wessel, Remon

1 like

Tygo/tycho stond oa op mijn lijstje

1 like

Oh daar was ik nog wel benieuwd naar, als E een jongen was zou het dus toch Noud zijn geworden? :smile:

1 like

Ja haha!
In mijn hoofd heeft “de baby” tot het moment dat ik d’r vast had, en hij ineens een zij was, dus Noud geheten. Want ik was overtuigd van een jongetje :joy::sweat_smile:

Ralf/ Ralph
Tom
Huub
Theo
Bart
Rick / Rik
Frank ( blijft één van mijn lievelings,vind dat zó’n gezellige naam)
Mats
Jurgen
Robin

1 like

Leeukkk :smirk:

Haha dat is dan ook wel even schakelen :laughing:

@Ohappyday: Pieter, Siebe, Faas, Ties, Jonas, Mick, Sebas

1 like

Onze jongensnaam zet ik hier niet bij natuurlijk haha. Maar de volgende namen zijn het (helaas, want ik vind sommige leuker dan die we nu hebben) niet geworden:

• Lars
  • Hugo (mijn fave)
  • Thijmen
  • Daan
  • Jesse
  • Ruben
  • Jens
  • Jelte
  • Sil
  • Daniel
  • Jonas
  • Tygo
  • Julian
2 likes

Het zijn waarschijnlijk eerder Vlaamse namen dan Hollandse (ik kan echt niet inschatten van waar wat komt, sorry), maar misschien heb je er iets aan

• Jelle
  • Kamiel
  • Stan
  • Fons
  • Daan
  • Arthur/ Tuur
  • Gus
  • Otto/ Otis
  • Wout
  • Kasper
  • Wannes
  • Ferre