- Naud
- Noud
- Naut
- Nout
0 stemmers
- Tygo
- Tycho
0 stemmers
- Benthe
- Bente
0 stemmers
- Sep
- Sepp
- Seb
0 stemmers
- Tijmen
- Thijmen
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Timo
Sam
Mick
Mees
Bij Bente/Benthe denk ik altijd āben te klein/groot/laat/etcā dus sowieso de spelling met een h
Ik had hetzelfde en nu heb ik dat liedje in mijn hoofd.
0 stemmers
TiĆ«sto en zijn vrouw hebben een meisje gekregen wat ze Viola hebben genoemd. Mijn eerste gedachte: tenminste wel een āfatsoenlijkeā naam en geen rare zelfverzonnen celebrity naam. Maar Viola? Ik moet dan toch aan Viola Holt denken. Ik vermoed dat ze het op zān amerikaans gaan uitspreken āvai-o-lahā en dat vind ik dan weer nergens naar klinken met de oerhollandse achternaam.
Viola is?
0 stemmers
Viola wordt over enige tijd wel weer hip!
Ik (en mij vriend op een gegeven moment ook) dacht dat wij een jongen zouden verwachten. Nergens op gebaseerd, maar al snel hadden wij de naam Ezra voor onze zoon. Afgelopen woensdag bleek bij de pretecho toch echt dat wij een meisje verwachten, heel erg leuk, maar een meisjesnaam vinden wij boven verwachting moeilijk!
Maar, naar een rondje googlen schijnt de naam Ezra/Esra voor zowel jongens als meisjes kunnen (kunnen alle namen natuurlijk, maar moet wel leuk klinken). Met een s vaker aan meisjes gegeven maar klinkt wat harder als je het uitspreekt, z klinkt wat zachter, maar geen idee wat mijn voorkeur nu heeft. Wat vinden jullie? Kan de naam Ezra/Esra voor een meisje en vinden jullie deze leuk, of niet? Gewoon omdat ik niet meer objectief naar de naam kan kijken omdat ik deze zo leuk vind en er van uit ging dat wij deze voor onze zoon zouden gebruiken .
0 stemmers
Ik ken een meisje die Ezra heet en heb dat altijd heel tof gevonden!
Ik ken een Esra, dus vind het heel normaal voor een meisje!
Ik ken ook meerdere meisjes die Esra heten, heel leuk!
Ja leuk, kan prima! Ik ken van vroeger ook een meisjes Esra trouwens, maar met Z kan ook prima.
ik ken ook een esra en vind dat een leuke naam voor een meisje! ben je natuurlijk wel je back-up jongensnaam kwijt haha
Kleine toevoeging, ze krijgt mijn achternaam, die is Spaans en bestaat uit 2 namen, allebei beginnend met een C. Zelf hebben mijn vriend en ik niet hele exotische voornamen, dus deze kan volgens ons goed bij de achternaam zonder te veel af te wijken van onze namen.
Ik vind Ezra met een Z op de een of andere manier wel echt een jongensnaam, maar Esra voor een meisje wel kunnen.
Esra voor een meisje vind ik heel leuk!
Welke naam vinden jullie het leukst? Nine, Lott of Julie?
Haha ja ik weet alleen niet hoe ik die kan maken
0 stemmers
Ik vind het Lot het leukst maar zou het niet met dubbel T schrijven alleen